לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 05-05-2009, 07:48
  סלעי סלעי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.09
הודעות: 2,018
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "דגם של טיל שיוט - אתגר זיהוי"

אין לי תשובה - החרטום, כמו שאמרת, בהחלט שונה. הנקודה היחידה שרציתי להעלות כאן היא את מרובע הקשרים איראן-סין-רוסיה-צפ"ק, לעתים עם אוקראינה ועוד מדינות באזור. סין הפכה/הופכת למעצמה בענייני טילי שיוט והרשת המסובכת בין המדינות שהזכרתי הופכות את ההימורים (באבור, למשל) להרבה יותר מסובכים. ובמקום עוד סיסמאות, הנה כמה לינקים רלבנטים (אני בטוח שאתה מכיר לפחות את רובם, אבל יש וודאי אחרים שלא מכירים אותם), עם דיונים, תמונות, נימוקים ופירוטים:
http://strategycenter.net/research/.../pub_detail.asp
http://www.strategycenter.net/resea.../pub_detail.asp
http://www.sinodefenceforum.com/air...les-2-2108.html
http://www.ausairpower.net/APA-Regional-PGM.html
http://www.ausairpower.net/APA-Crui...liferation.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 05-05-2009, 10:19
  טל ענבר טל ענבר אינו מחובר  
מומחה לתעופה, תעופה צבאית, חלל ולווינות. חוקר בכיר במכון פישר
 
חבר מתאריך: 02.07.05
הודעות: 11,691
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי סלעי שמתחילה ב "אין לי תשובה - החרטום, כמו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סלעי
אין לי תשובה - החרטום, כמו שאמרת, בהחלט שונה. הנקודה היחידה שרציתי להעלות כאן היא את מרובע הקשרים איראן-סין-רוסיה-צפ"ק, לעתים עם אוקראינה ועוד מדינות באזור. סין הפכה/הופכת למעצמה בענייני טילי שיוט והרשת המסובכת בין המדינות שהזכרתי הופכות את ההימורים (באבור, למשל) להרבה יותר מסובכים.l


אינני יודע מה המצב של טילי שיוט מודרניים בצפ"ק. באשר לאוקראינה, פרט לאפיזוד של מכירת טילי X-55 באופן לא רשמי ומוסמך, אני חולק על הכתוב לעיל. לגבי "עוד מדינות באזור" אינני יודע למה הכוונה.

כמו כן ראה דיון על מדמה סיני לטומהאוק:

http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...E8+%F1%E9%F0%E9
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 05-05-2009, 18:26
  סלעי סלעי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.09
הודעות: 2,018
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "[QUOTE=סלעי]1. לא הבנתי על מה..."

1. יש טענות שהטילים שהאוקראינים סיפקו לסינים ולאיראנים היוו את אחד (לא הכל, אבל גם לא פחות) מהמפתחות לפיתוחים הסיניים (ואולי גם איראניים) בעניין (ר' הקישורים לעיל). האם אתה יודע אחרת?
3. שת"פ טכנולוגי ישיר בין איראן לפקיסטן הוא לא מה שכיוונתי אליו. הכיוון שאני מדבר עליו הוא שת"פ בין פקיסטן לבין סין, ובעקיפין גם עם איראן (למעשה קשרים בין פקיסטן לאיראן כמובן קיימים אף הם, אבל לאו דווקא באספקט הטכנולוגי הישיר). ר' למשל:
http://www.aviationweek.com/aw/gene...ic%20S ecurity
ר' גם מאמר באותו ג'ורנל (defense technology international) מחודש אפריל (צריך מנוי להבנתי) שנקרא DEAD ON (עמ' 48), שמספר עוד הנושא. שם נטען (אני מביא ממש את התמצית), למשל, ש:
Pakistan and Iran have benefited from China’s ballistic and cruise missile technology

4. מיד אוסיף מעט לדיון ההוא גם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 11-05-2009, 14:46
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
יש כאן היזכור של טיל שיוט איראני הדומה (הזהה?) ל"בבור"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "דגם של טיל שיוט - אתגר זיהוי"

http://trishulgroup.blogspot.com/20...m-detailed.html

(...)

As the entire Kh-55SM/Korshun smuggling operation (from late 1997 to August 2001) was bankrolled by Iran, Teheran in early 1998 staked its claim for leading the R & D effort aimed at producing the Korshun into a ground/sea-launched LACM with industrial help from China and Pakistan. Iran next established Project 111, under which it clandestinely acquired from Ukraine the technical data packages for fabricating the Korshun’s (now called Ghadr by Iran, Babur/Hatf-7 by Pakistan and the Dong Hai DH-10A by China) solid propellant booster and its propellant; RD95-300 turbofan for cruise flight; the fuselage structure and warhead casings made of 15CDV6 maraging steel, titanium-stabilised steel, HE-15 aluminum alloy and polymers; and ground-based X-band monopulse radars and optronic telemetry tracking systems for LACM test-flights. Pakistan’s NDC subsidiary of NESCOM was contracted to provide computer software related to fluid mechanics, atmospheric flight mechanics, and astrodynamics. While the DH-10A derivative of the Korshun was to have a hybrid GPS/fibre-optic gyro-based inertial navigation system giving it a CEP of 20 metres, Iran and Pakistan opted for an imaging infra-red (IIR) terminal guidance system for which China in 2002 created a consortium of state-owned R & D institutes and companies (called the Xi’an Sicong Group) that included the Shanghai Institute for Optics & Fine Mechanics, China North Opto‑Electro Industries Corporation (OEC), Changchun Institute of Optics & Fine Mechanics, and Luoyang Opto-Electro Technology Development Centre. These entities had earlier obtained vital IIR technology inputs from Russia’s NPO Astrofizika and Ukraine’s TOCHNOST.

(...)
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:33

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר