20-03-2008, 22:29
|
|
|
|
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
|
|
כמה מילים ותמונה
א. בנץ 1 יש שני דיספנסרים אינטגרליים (בחלק התחתון של הגוף, קרוב להגאי הגובה, 1 בכל צד למיטב זכרוני), עוד שניים לא אינטגרליים בשורש מייצב הכיוון (אחד בכל צד), ועוד שניים לא אינטגרליים בפנל הסנפיר, בחלק הפנימי.
ב. בנץ 2 אין את הדיספנסרים העליונים, למיטב זכרוני יש את אלה שבפנל הסנפיר.
מעניין למה לא הרכיבו להם גם בשורש מייצב הכיוון, כי בסופו של דבר זאת לא פרוצדורה מורכבת במיוחד ביחס לשינויים שהם עברו.
ג. אני חושב שהשיא בכמות הדיספנסרים הוא בברק 2. האמריקאים חושבים שאנחנו משוגעים מהבחינה הזאת .
ד. במסוק הצפע, אגב, דווקא יש צורה אווירודינמית בהרבה למוץ/נורים.
ה. זה שאישרו לפרסום את התמונה שקישרת אליה זה בזיון וחוסר הבנה של קב"ט הבטאון, ועוד דוגמה טובה לפאדיחות ב"מ. אגב, אני לא מתייחס למוץ/נורים. בכלל, לי לא היו מאשרים חצי מהתמונות שצולמו בסט ההוא בטייסת הדרקון המעופף.
ו. התמונות שאני רוצה להביא הן די נדירות, בהקשר של מוץ/נורים, אני לא ראיתי כאלה ברשת, אבל כרגע הן ממתינות לסריקת אבטחת מידע, אז נמתין .
ו. בתמונה: מטוס נץ 1 (מימין) עם מוץ/נורים בבסיס מייצב הכיוון, ומטוס נץ 2 (משמאל) בלעדיו:
|