לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-03-2008, 13:49
  aavi aavi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.03.08
הודעות: 2
עזרה שלום לכולם יש לי שאלה על אחריות

אני מתנצלת על הסיפור הארוך מראש -

קניתי מחשב נייד HP 46100 לפני כחצי שנה, בזמן האחרון הרגשתי שהוא מתחמם מאוד בקלות וקולו צורם והבנתי שמדובר באיזשהוא בעיה באוורור.

התקשרתי לחברה בה קניתי אותו, ביקשתי שיתקנו אותו והם הפנו אותי לחברה מהם הם קנו את המחשב בתואנה שבעיות חומרה מופנות ליבואן המחשבים.

שמתי את יקירי ומבטחי - המחשב הנייד שלי שקניתי ממיטב כספי ושמשרת אותי לעבודה ולימודים כאחד - נסעתי עד חור בהוד השרון, ואין לי מכונית... שמתי אותו שם ומאז, 4 שבועות הוא שם והם עדיין לא תיקנו את הבעיה שנתבררה כקצת יותר מסובכת מסתם מאוורר.

הבעיה כנראה נעוצה בלוח אם - שאותו הם אומרים לי שהם מביאים מחו"ל להחליף את שלי. וכנראה, זה מה שהחברה המתקנת אמרה לי - שיש בעיה עם כל סדרת המחשבים הספציפיים הללו.

ביקשתי מהם את תנאי האחריות, אין להם. ביקשתי מהם מחשב חלופי והם די נפנפו אותי, צילצלתי לחברה שמכרה לי את המחשב והמנהל שלה בעצמו אמר לי שהוא לא מחזיק חוזה אחריות עם החברה המתקנת את מחשב שלי. שממנה הוא קנה את המחשב...

יש לי כמה שאלות לפורום אם מישהוא יכול לעזור לי -
1. האם באמת יש בעיה ספציפית למחשבים הללו? האם פשוט מכרו לי מחשב דפוק?

2. יש מצב שחברה שמוכרת מחשבים לא מחזיקה חוזה אחריות?

אני מקווה שמישהוא יענה...

תודה מראש -

עינת
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 20-03-2008, 16:21
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי aavi שמתחילה ב "שלום לכולם יש לי שאלה על אחריות"

1. מחשבי HP היו בעבר מחשבים שאין לקנות, בדיוק בשל העובדה שהאחריות עליהם לא הייתה קיימת. מבירורים שערכתי, בשנה האחרונה (2007) חל שינוי בנושא, ו-HP הפסיקה להצטייר כחיקוי עלוב למוכר בבאסטה שעוקץ לקוחות תמימים ונעלם. עם זאת, בשל הזכרון הארוך שלי, כשאני נשאל אני עדיין ממליץ שלא להתקרב למוצרי HP.
2. בהחלט יש מצב שבו חברה לא מחזיקה בחוזה אחריות. עם זאת, זה הופך אותה לעבריינית. החוק במדינת ישראל אמנם לא מתקדם במיוחד, ולעיתים הוא מביך, אך עדיין - על מוצר X יש Y שנות אחריות בתנאים כאלה וכאלה, ואין ליבואן/מפיץ/מוכר וכו' כל אפשרות לחרוג מכך.

עצתי:
א. פני ל-HP, ובקשי לדבר עם דרגים בכירים יחסית. בקשי כתובת פקס וכתובת לדואר רשום מכל אדם איתו את מדברת ("בכדי לשלוח לכם מכתב מעורך הדין שלי"). ראי פה: http://welcome.hp.com/country/il/he...ffice_locs.html
ב. הודיעי - בכתב, חוזר, בכתב - לחנות ממנה רכשת את המחשב, כי יש בדעתך לפנות לערכאות משפטיות. צרפי חשבונית/קבלה ופרטי את המקרה. וודאי כי המכתב התקבל בחנות.

אגב, מי היא החנות המוכרת? מי היבואן ממנו היא קנתה?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:16

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר