29-02-2008, 15:17
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.08.05
הודעות: 4,663
|
|
קודם כל, שלום מאור.
אז ככה, נתחיל מההתחלה.
האם בחרת חנות?
האם אתה מתכוון לקנות את המכשיר מיורוקום? (היבואנית הרשמית של נוקיה בישראל..)
לקנות מיורוקום ומסלקום אלו שני דברים שונים, יורוקום לצורך העניין היא כמו "חנות פרטית" מאחר והיא לא מוכרת את המכשיר עם קו, במידה ותרכוש מסלקום, כמובן שתרכוש אותו עם קו + התחייבות ל36 חודשים, סביר להניח שגם המחיר יהיה גבוה יותר במידה לא מבוטלת בכלל.
אם אתה קונה בחברה פרטית, חלקן נותנות שירות אחריות במסגרת אחריות יצרן למשך שנה, משמע, כל בעיה שיש בתוכנת המכשיר הן ידאגו לה, כל נזק מעבר לכך, על אחריותך, תוכל כמובן לתקן באותו מקום, אבל לא במסגרת האחריות, סביר להניח שזה יקרא בפיהן "נזק לקוח" או משהו בסגנון.
במידה ובעתיד הקרוב המכשיר יימכר בסלקום/אורנג' תוכל כמובן לגשת איתו למרכז שירות, ולבטח אותו שם במידה והוא תקין, למיטב זכרוני, סלקום לא מאפשרת את זה, זאת אומרת שניתן לבטח רק מכשירים שנרכשו אצלה, אצל אורנג' הנוהל שונה וכן ניתן לבטח גם מכשירים שלא נרכשו אצלה.
במידה ויש לך עוד שאלות, אתה מוזמן לשאול, אשמח לעזור לך.
שבת שלום.
|