לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 25-02-2008, 10:21
צלמית המשתמש של it5ik
  it5ik it5ik אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 180
דעתי שונה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תיריהנרי שמתחילה ב "ראוטר דרך בזק - שווה או לא?"

שווה וכדאי לך לקחת מהם את הראוטר מהרבה סיבות:

1. אם אתה שואל שאלה כזו אתה כנראה לא הכי מתמצא בתחום (וזה בסדר, אל תדאג). וזה דווקא טוב - בזק ידריכו אותך טלפונית איך להתקין ויתנו לך תמיכה בסיסית בהרבה אפשרויות שאף מקום אחר לא יתן לך. והם שם 24 שעות...
אם תקנה ראוטר מחנות אתה יכול לחפש מי יעזור לך. תצטרך להזמין טכנאי ופה מתחילות ההוצאות.
או לקרוא לחבר "מבין"... אבל אתה יודע לאן זה מוביל...

2. במקרים של תקלות במחשב שלך שלא מצליח לגלוש פתאום (למשל נייד אלחוטי או מחשב נייח עם בעיה כלשהי) בזק יתנו לך שירות תמיכה נרחבת בכמה שקלים לחודש, גם 24 שעות.

3. אותו סיפור לגבי ראוטר פרטי מול אינטרנט של הכבלים: ברגע שיש בעיה, אין לך למי לפנות.
קבל דוגמא:
ספק האינטרנט: "אצלנו הכל בסדר, פנה לכבלים/לאחריות הנתב".
כבלים: "אצלנו הכל פיקס, פנה למי שמכר לך את הראוטר/אנחנו לא יודעים להגדיר את הראוטר שיש לך/תבדוק שוב מול ספק האינטרנט/יש לך וירוס".
חנות ממנה קנית ראוטר: "הראוטר מצוין. הנה תראה זה עובד אצלי. תזמין טכנאי/הכבלים משקרים לך/הספק משקר לך/כל העולם משקר לך".
חבר ממנו קנית ראוטר: (לא זמין כשהוא רואה את המספר שלך).

אם שירות האינטרנט שלך מבזק וגם הראוטר שלך מבזק, אז נכון שרק מול הספק אתה צריך לבדוק שם וסיסמא, אבל את כל השאר אתה עושה מול גוף אחד. מניסיון.

4. כנ"ל ויותר עם 012 - לדעתי האישית, VOIP עדיין בחיתולים שם, וממה שהבנתי חלק מרוחב הפס שלך נתפס ע"י קו הטלפון. אם מישהו יודע יותר ממני אשמח לתיקון.

אין מה לעשות.

אם מישהו לא מסכים איתי אני מוכן לשמוע.
אם תרצה עזרה נוספת ושיטות נחמדות, שלח לי לפרטי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 25-02-2008, 12:52
  fatsrir fatsrir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.02.08
הודעות: 171
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי it5ik שמתחילה ב "דעתי שונה"

סליחה אבל זה ממש לא נכון. בתור תומך טכני בכיר לשעבר בנטוויז'ן.
נטוויז'ן נותנים תמיכה רחבה מאוד מאוד לכל הראוטרים, אם הם נקנו דרך נטוויז'ן או דרך מקור אחר, כל כך רחבה שגם יפתחו איתך פורטים לאימיול ויבדקו שהם עובדים בצורה תקינה, גם יאבטחו לך את הרשת האלחוטית לבחירתך (WEP,WPA,MAC FILTERING).
אם יש חשד לבעיה בבזק או בכבלים, יפתחו בשיחת ועידה עם התשתית הבעייתית וגם יעשו מעקב אחרי כמה ימים לוודא שהכול תקין, אם יש חשד שהבעיה בראוטר עצמו וישלחו אותך לחנות, אז גם אז יעשו מעקב אחרי כמה ימים לוודא שהבעיה תוקנה.
אם יש בעיה ברשת האלחוטית או באחד המחשבים, לזה אפילו לא תצטרך להמתין לתמיכה הבכירה, אלא זה יפתר בתמיכה הרגילה.

אני לא חושב שבזק יעשו אפילו עשירית ממה שאמרתי בחינם או בתשלום נוסף. ונטוויז'ן עושה את זה בחינם לא משנה ממי רכשת מה.
אז מהבחינה של תמיכות שונות, זה לא ממש משנה אם קנית מבזק או לא, גם ככה רוב התמיכה שהם עושים זה: "תכתוב 1@1, הנה אני רואה שזה מחובר אצלנו", אבל אתה לא יכול לגלוש כי אתה תקוע בשרתים של בזק. והם לא יעזרו לך לכתוב את השם משתמש של ספקית האינטרנט שלך.

אז זה תלוי אם אתה מנוי נטוויז'ן, עדיף לך לקנות איזה ראוטר ב150 ש"ח ולדבר איתם, אם אתה לא מנוי נטוויז'ן תצטרך לשלם על כל פיפס עם הראוטר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 25-02-2008, 16:36
צלמית המשתמש של it5ik
  it5ik it5ik אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 180
אהממ
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי fatsrir שמתחילה ב "סליחה אבל זה ממש לא נכון...."

אז בתור תומך טכני לא לשעבר (כלומר בהווה) בבזק הרשה לי לחדד:
1. אני נתקל בהרבה תומכים של ספקי האינטרנט שאמנם מנסים להגדיל ראש ולעזור עם נתבים שלנו, אבל ברוב המקרים זה לא כל כך יוצא להם והם רק מקלקלים... מה עוד שלתומך, למיטב ידיעתי, אסור לגעת בציוד של חברה אחרת.
דרך אגב, אם אתה מגדיר ללקוח עם נתב שלנו הצפנת WPA (כשמן הסתם הוא לא מבין בזה) אתה לא רק מקלקל לו, אלא גם מכביד עלינו ומכפיש אותנו (הוא מתקשר למוקד ומאשים אותנו בבעיה). אז טוב לדעת.

2. בהמשך לסעיף הקודם, המסקנה הכי טובה ללקוח היא לא לקבל עזרה כלל מאשר לקבל עזרה חלקית ושגויה ממקור לא מוסמך (ספציפית עבור הציוד שלו).

3. בזק אמורה להיות אחראית לסיומות?
מיליוני פעמים אני עוזר ללקוח לרשום את סיומת הספקים. אם כבר(והנה מי יעיד אם לא הגולשים שקוראים), לרוב, הלקוחות כלל לא יודעים שאמורה להיות סיומת (!?!?!) בשם המשתמש שהספק נותן. אם אמורה להיות סיומת, האם הלקוח לא אמור לדעת אותה לפני שהוא סוגר בכלל את שיחת הטלפון עם הספק?

אין טוב יותר או פחות. אני מניח שגם אצלנו יהיו תומכים קצת פחות מוצלחים כמו שיש אצל הספקים.
הנקודה שלי נותרה בעינה. עדיף יהיה לקבל את כל השירותים במקום אחד. יש לבחור אינטרנט של בזק? שיקח נתב מבזק. לא סיפור.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 26-02-2008, 00:33
  bdanigg bdanigg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.02.08
הודעות: 18
שיחה אמיתית עם אחת הספקיות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תיריהנרי שמתחילה ב "ראוטר דרך בזק - שווה או לא?"

רכישת ראוטר מבזק מומלץ בחום מסיבה מאוד פשוטה הממשק עד כדיי כך פשוט שברוב המקרים לא תצטרכו את התמיכה הטלפונית מכיוון שהכל מוסבר בתמונות בצורה מאוד פשוטה וברורה ועם עדיין הסתבכתם יש למי לפנות!!!! ברוב המקרים נענה על כל השאלות לגבי הראוטר

שיחה אמיתי עם ספקית:
לקוח מקבל 691 טוב בודקים מערכות ואז מחברים ל1@1 טוב יצא תקין מה עושים הלאה עולים מול ספקית (אני לא אומר את שמה כי מדובר בנציג יחיד שאולי בעתיד ילמד מהטעות) מסבירים מה הבעיה טוב מעלים את הלקוח על הקו טוב לקוח יקר בוא תקיש את שם המשתמש ובסוף תרשום @xxxxx.net.il ואני ברקע ממתין ומופתע טוב הלקוח מקבל 691 כמובן מעניין למה
עוד פעם עוברים על השם משתמש עם @xxxxx.net.il עדיין 691 פתאום תשמע הבעיה בבזק ואני כזה שגם ככה בשוק מהטעות שהנציג עשה רומז עדיין בצורה רגועה שזה אמור להיות אולי @01X ואני לא מאמין שהנציג התחיל להתווכח איתי שאני לא צודק וכל זה מול הלקוח מטורףףףף שיחה של 15 ד' שהנציג מתווכח במקום לעזור או לבדוק עם הלקוח מה קורה עם השם משתמש. בסוף חיברתי אותו נכון והוא גלש למרות שהנציג התווכח שיחה משהו מעניינת חח
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 26-02-2008, 11:01
צלמית המשתמש של it5ik
  it5ik it5ik אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 180
טוב, מסקנה סופית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תיריהנרי שמתחילה ב "ראוטר דרך בזק - שווה או לא?"

לאור כל מה שעלה כאן:
ראוטר קונים מספק התשתית שלך. אם הוא בזק - תקנה מבזק. אם הוא 012 - תקנה מהם.
למה?
כי לרוב המוחלט, תקלות הגלישה כמעט ולא קורות אצל הספק (כלומר שם וסיסמא) אלא אצל התשתית. כן מה לעשות, התשתית מכילה יותר ציוד פיזי, שמגיע עד לבית הלקוח, וזה בדרך כלל המקור לתקלות.
במקרים בהם התקלה אצל הספק, אין לך מה לעשות אלא לחכות עד שיתקנו אותה אצלם (הם הרי לא יגידו לך להוציא ולחבר מחדש את השם והסיסמא מהחשמל...)

לכן, אם יש לך תקלה, רוב הסיכויים (אפילו 90%) שזה מגיע מכיוון התשתית ולא מכיוון הספק, וברגעים כאלה אתה צריך תמיכה מהתשתית. ואז, אם הראוטר לא נקנה מחברת התשתית שלך - הוא עומד בינך לבין פתרון התקלה, שהרי נציגי התשתית לא יכולים לגשת לציוד זה.

שימו לב: לא טענתי כאן איזו תשתית יותר טובה, ובהודעה הקודמת אפילו ביקשתי שיתקנו אותי אם אני טועב לגבי טכנולוגיות אחרות.
כל מה שאמרתי כאן הוא ואני חוזר: במקרים של תמיכה, לרוב יש לפנות לתשתית, ולכן עדיף שמשם יגיע הציוד.

דוגמא היפותטית:
נשרפה לך טלויזיה.
אתה לא יודע אם היא היתה דפוקה או שהיתה לך עלית מתח בבית (חברת החשמל). עליך לפנות לספק הטלויזיה וכן לחברת החשמל במקביל. סיפור. ולך תוכיח מי אשם.
אם (ושימו לב רעיון גדול) היית קונה טלויזיה מחברת החשמל (אם היתה מוכרת טלויזיות), אז היה לך מקום אחד לפנות אליו בטענות: חברת החשמל. הרבה הרבה יותר קל.

רות עבור. ולך תקנה כבר ראוטר מבזק במקום לתת לנו לריב פה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:17

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר