17-01-2008, 10:56
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.08.07
הודעות: 177
|
|
אתה לא מתחבר למשפט כי (אם אני מבין נכון) אתה בעיניני קארטינג, ושם הגז בא במינונים מאוד מדוייקים, ובג'ילרה 50 אין משמעות לעוד גז..
אולם בספורטיביים 600 ומעלה, לרוב הבעיות או חששות של רוכב שקול - הפיתרון המיידי הוא עוד גז, ומכאן המשפט (הידוע לשמצה בלימודי רכיבה ספורטיבית).
בנוגע לתמונות - אתה צודק שהן נראות קצת כהות ולא רוויות, אבל אם לשפוט על פי האובייקטים שהם העניין בתמונה, גם החשיפה וגם הרוויה במקום הנכון. אני לא מוצא סיבה "לצבוע" את הרקעים.
בתמונה השלישית היה מצב שהאופנוע מתחיל את התעופה עם חריץ של אור דרך העצים (רואים את זה יפה בתמונה השניה) ובשיא הקפיצה הוא נמצא בצל. בעסה. ניסיתי לתקן עם פלאש אבל זה יצא מתכתי מדי ולא אהבתי את התוצאה.
בכל מקרה התמונה השלישית חסרת כל משמעות, סתם שמתי אותה בשביל נרקיס..
התמונה הראשונה - אין בה אקשן יוצא דופן, אין בה תפיסה משגעת, ועדיין הרקע הזה של עמק יזרעאל טמטם לי ת'צורה והייתי חייב לתת לו כבוד.
|