13-01-2008, 22:07
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
|
|
תנועת ''שישי משפחתי'' בקמפיין לחיזוק מסורת המפגש המשפחתי
תנועת ''שישי משפחתי'' בקמפיין לחיזוק מסורת המפגש המשפחתי
קמפיין הפרסום יכלול טלויזייה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט; התקציב - כ 5 מיליון ש"ח
מאת: מערכת Kenyonim.com | פורסם: 13/01/2008 |
תנועת ''שישי משפחתי'' יוצאת בקמפיין פרסום שיכלול סרטי פרסומת בטלויזייה, בעיתונות הכתובה, שלטי חוצות וקמפיין אינטרנט.
מטרת הקמפיין להדק את הקשר של התא המשפחתי החם, הישיבה המשותפת של המשפחה סביב שולחן אחד לארוחה, לשיחה, להחלפת חוויות, העלאת בעיות , מציאת פתרונות והידוק הקשר בין המשפחה. הקמפיין מתאר זוג בערב שישי היושבים לבדם ושומעים ילדים, נכדים העולים במדרגות אבל הם לא מגיעים אליהם אלא לשכנים....
קבוצת היזמים שתעמוד בראש צוות ההסברה של תנועת ''שישי משפחתי'' הינה: יעקב נאמן, אסף חפץ, משה ליאון, ראובן אדלר, גבי אופיר, ראובן שיף, שמעון שובל, טל ברודי, בועז וקסמן, דני רופ, רמי מנדל , נטלי עטיה, ג.יפית ועוד.
משרד הפרסום: קואטרו מקבוצת אדלר חומסקי$ ורשבסקי.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.kenyonim.com/backoffice/media/FamilyFriday-0801.jpg]
http://www.kenyonim.com/news.asp?nid=173
איך השישי שלכם? כולם ביחד או כל אחד לחוד?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|