לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום עיצוב גרפי! וזה וזה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > גרפיקה, ציור ותלת-מימד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 29-12-2007, 19:06
  eran.a eran.a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.07
הודעות: 573
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי niv_dam שמתחילה ב "פנים ב lightwave"

לק"י


נראה כמו התחלה טובה,

כמו שאמרת לא נדבר על המידול. לכן אתחיל בזה שאם אתה עובד עם רפרנסים, ואתה מצליח

להשאר עקבי עם צורת הפנים, אז הטקסטורה היא פחות בעייתית כאן.

חשוב לציין שעליך כמובן לפרוש את ה-UV של המודל לפני כן.

עכשיו, אני לא עובד עם לייט ווב אז אולי מה שאכתוב לא יעזור לך, אבל ננסה בכל אופן.

אם תיקח מצלמה ותציב אותה מול הדמות באופן שתסדר את תמונת הרפרנס כמה שיותר מדוייק מול

המודל שלך, תוכל אח"כ להקרין את התמונה/טקסטורת הפנים על המודל שלך ולהפוך את ההקרנה

לקובץ תמונה.

אח"כ לעשות את אותו דבר בפרופיל (אם יש לך גם אחורה, למעלה ולמטה - מה טוב ).

ולבסוף אתה ממזג בין כולם בפוטושופ.

לגבי רינדור, זו תורה שלמה. אני ממליץ לך ברינדורים של עור לעבוד עם שיידר של SSS (מה שנקרא

Subsurface Scattering) יוצר לך את אפקט האפידרמיס ודרמיס שיש בעור.

חוץ מזה תעבוד בשכבות של רינדורים. תרנדר לפחות AO בנוסף לרינדור במנטל ריי.

מקווה שעזרתי והייתי מובן,

ערן. א.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 30-12-2007, 00:04
  eran.a eran.a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.07
הודעות: 573
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי niv_dam שמתחילה ב "וואלה ערן חחח... רק התחלתי..."

לק"י

לגבי רינדור בשכבות אנסה להסביר על רגל אחת,

בדר"כ אם ברצונך להגיע לשליטה על חלקים יותר נרחבים בסצינה שלך - אז מרנדרים בשכבות.

להלן דוגמא מהאינטרנט:


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אתה יכול לראות בדוגמא לעיל, רינדור של הספקיולר (ההיי לייט - מה שנקרא ברק),

רינדור Ambient Occlusion (נותן לך את כל הצללים הקטנים), רינדור SSS ורינדור צבע.

לגבי רינדור של - SubSurface Scattering,

באופן כללי, זה מאפשר לאור לעבור דרך המודל שלך כאשר חלק ממנו חוזר וחלק ממשיך

לשיכבת העור התחתונה כביכול ומתפזר ושוב חוזר וחלילה.

להלן מס' תמונות שיסבירו לך איך זה עובד.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

רינדור מהאיטרנט של כף יד:
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ושלבים ברינדור כוס עם חלב (גם מהאינטרנט, כמובן ):
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מקווה שזה עזר לך להבין יותר טוב,

ערן.א
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 30-12-2007, 19:35
  eran.a eran.a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.07
הודעות: 573
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי niv_dam שמתחילה ב "הבנתי אותך הבעיה היא שנראה לי..."

לק"י


לא נראה לי שיש שינוי משמעותי. הרי שורה תחתונה, הכל עובד על אותו רעיון.

בתמונה של החלב מראים לך את ההבדל בשימוש עם SSS שיידר.

לגבי מדריכים, יש לי מדריכים מודפסים בבית. בגדול, יש מדע שעומד מאחורי הפרמטרים האלו.

אבל גם תחושה שלך אישית היא גורם מכריע פה, מבחינת החומר שאתה רוצה להשיג.

אני אנסה להרחיב מעט, לפחות על מה שציינת, מס' דברים:

refleftion - בדר"כ 1 מציין השתקפות מלאה (מראה), ו-0 מציין חוסר השתקפות בכלל.

השתקפות בדר"כ נעה בסביבות ה- 0.15-0.25. כמובן שלהשתקפות ישנם עוד פרמטרים שלא

ניתן להשיג באמצעות שיידר בסיסי, והם: דעיכת ההשתקפות, זווית ההשתקפות, צבע ההשתקפות,

השתקפות מרוסקת או מטושטשת, וכו'. - הכל בהתאם לחומר שאתה מנסה ליצור.


specular - זוהי נקודת הברק שנוצרת ממקור אור שנמצא בסצינה (לא תאורות מילוי וגב), בגדול,

הרעיון שעומד כאן הוא די פשוט. ככל שהמשטח חלק יותר כך נקודת ההיי-לייט שלו קטנה יותר, וככל

שהמשטח מחוספס יותר נקודת ההיי-לייט גדולה יותר, וזאת מכיוון שקרני האור שפוגעות במשטח

חלק מוחזרות בזווית נקייה וללא התפצלויות שנגרמות ממשטח מחוספס.


diffuse - כאן בכל תוכנה יש לו משמעות שונה, במקס הדיפיוז מציין צבע לעומת מאיה שהוא מציין

כמות ספיגה של האור בחל מהשיידרים ובחלק אחר הוא מציין גם כן צבע. לכן צריך להתייחס אליו

בהתאם לשיוכו.

תנסה לחפש בגוגל, אני בטוח שתמצא שם מדריכים יותר מפורטים בנושא,

ערן.א
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:21

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר