18-11-2007, 10:23
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
|
|
?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
א. אורך המסלול 1780 מ' ולא 1500.צודק. אכן input חיוני...ספר לנו מה מורשה לנחות ולהמריא במסלול שכזה. ספר לנו גם מה רוחבו באותה ההזדמנות...
כל מטוס שרשאי להמריא/לנחות בשדה דב, שאורכו כ1700 מ' גם.
ב. המראה/נחיתה אחרונה - אני ראיתי בשנה האחרונה.כן? של איזה מטוס ? דאש 7 / ATR72.
בד"כ יוצא בכל חורף לראות מקרים בודדים של המראות/נחיתות על מסלול זה, כשמשתמשים בו עקב אילוצי מז"א - לטובת מטוסים שמסוגלים להמריא/לנחות עליו ויוצאים/נכנסים בראייה, מתחת לבסיס ענן.
במקרים בודדים אלה, זה כמעט תמיד חד-כיוונית (המראות בכיוון 03, נחיתות בכיוון 21).
בעבר הלא-רחוק, לעיתים המגדל היה נותן למטוסים להשתמש בו לנחיתה בשעות הלילה הקטנות כשאין פעילות אחרת בשדה - להגיע בראייה ולנחות על 21.
לי אישית יצא גם להמריא וגם לנחות עליו, פעמים ספורות, בדיוק במקרים כגון אלה.מעניין. איזה מטוס?
ג. המסלול משמש גם לבדיקות הסעה ובדיקות בלמים למיניהן. זה מדוייק לחלוטין!
ד. מיטב ידיעתך לגבי נחיתות בו"ז על מסלולים מקבילים - אינה נכונה. מסלולים מקבילים עם מרחק מספק ביניהם ונהלי הליכה-סביב מסודרים בהחלט מאפשרים להכניס מטוסים בו"ז לנחיתה (ויש מספיק דוגמאות בארץ ובעולם).סמנטיקה. אתה יודע בדיוק למה התכוונתי! האמת שלא, אני לא יודע למה התכוונת, אבל אם התכוונת לזה - ניחא.
העובדה שהפיינלים מצטלבים משמעותה פשוטה - לא ניתן להשתמש בשניהם בו"ז לנחיתה, מעבר לכך שכשמטוס נכנס לנחיתה למסלול זה, לא ניתן להסיע עליו מטוסים להמראה בדרך ל-26 ולכן 26 מושבת מהמראה, ובנוסף, לא ניתן להמריא מטוס על 30 עד שהמטוס שנוחת על 21 לא מסיים את נחיתתו. בקיצור - זה דופק את כל הסדר הקרקעי בשדה.
|
רגע..עכשיו התבלבלתי.. אמרת שנחתת עליו או שראית נחיתה ?( או ששמעת מבן גיסתה של דודה בלומה )
בכל מקרה - בעשור האחרון לא היו עליו נחיתות של כלי טיס אזרחיים. היו מס' נחיתות של קרנפים וערבות.
|