05-11-2007, 13:15
|
|
|
|
חבר מתאריך: 22.05.07
הודעות: 3,871
|
|
דבר ראשון אני מופתעת שהם בכלל לקחו את הטלפון לתיקון.
כשאתה קונה מכשיר חדש לא משנה באיזו חברה, יש סעיף שלפיו אם המחשיר נרטב או משהו אז הם לא אחריים על תיקונו.
דבר שני, לפני שנותנים את המכשיר הפקידה אומרת שתיקח את כל הדברים שיש במכשיר כלומר - הבטריה, כרוטיס זיכרון, סימ, כל מני שטויות שקשורים לפלאפון ואפילו הפנאל האחורי. כי הם לא רוצים להיות אחריים לכל החלקים האלו.
ובעצם בכל הסיפור הזה למרות שאתה לקחו, ולקוח תמיד צודק, אתה הוא האשם המרכזי. ואורנג' באמת שלא חייבת לך שום דבר.
ולא צריך להתחיל להגיד שאורנג' אשמים ובלה בלה בלה...
אם היית בכל חברה סלולרית אחרת גם הם היו אומרים לך את אותו הדבר.
_____________________________________
ציטוט:
במקור נכתב על ידי sheep
האם ניסית לפתוח חשבון בשקית לפני שפנית לבנק? זה בלי עמלות ובלי הגבלות על המשיכה.
|
|