06-10-2007, 22:30
|
|
|
חבר מתאריך: 13.01.07
הודעות: 345
|
|
מעניין מאוד...
מכיוון שאתה עדיין בסדיר, אני משער שהרישיון שלך פג אחרי שנה ראשונה. על מנת לחדש אותו אתה חייב לעבור השתלמות נהיגה מונעת. מן הסתם יש פה אחריות אישית שלך, לדעת אם הרישיון שלך תקף או לא. מצד שני, קצין הרכב, או מי שזה לא יהיה ביחידה שלך שאחראי על הנושא, צריך גם לעקוב אחרי מצבי הרישיונות של הנהגים שלו ובפרט לבקש מהשלישות לדאוג להוציא נהגים להשתלמויות בזמן. אני זוכר שכשהרישיון שלי התקרב לסוף שנתו הראשונה, אני הייתי צריך לדחוף ולהתעקש על ההשתלמות הזאת, ובזמנו חשבתי שזה מאוד לא בסדר ואני עדיין חושב כך. מצד שלישי, כל מפקד שחתם לך על כרטיס עבודה בשלושת השבועות האלה היה חייב לוודא שאתה רשאי לנהוג ומסתבר שאף אחד מהם לא עשה זאת, ולמען האמת גם מהיכרות עם העסק הזה לא הייתי מצפה לכך, אולי רק הסא"ל שלי שאל אותי אי-פעם אם אני כשיר לנהיגה לפני שהוא חתם.
האם יש פה סיבה לשפוט? כן. גם אותך וגם כל אחד שהחתים לך כרטיס עבודה בשלושת השבועות האלה. של מי האשמה? את זה קצין השיפוט יחליט. יפה אבל שלא ניסית להסתיר את זה, כי ההשתלמות נהיגה מונעת הייתה תוקעת את חידוש הרישיון והיו עולים על זה בסוף גם ככה.
|