לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 01-10-2007, 17:29
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,954
בבקשה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי TANK שמתחילה ב "טנק רעמסס"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

טקסט שמצאתי בקובץ ישן, לא זוכר מה מקורו
ציטוט:
In 1984, the Egyptian Armed Forces made a decision to hold a competition to upgrade their T-54s to enhance their combat capabilities to match those of the American M60A3 - one of the goals of such modification was to maximise the commonality of the Egyptian T-54 and M60 that the Egyptian Army had started to use.
One of the companies that entered the competition was the General Products Division of the Teledyne Continental. Their work resulted in the Rameses tank.

The Rameses inherited only the hull and the turret from the T-54 . The running gear, engine, gun, equipment and fire control system were replaced with their American variants. The T-54 tank was equipped with the improved AVDS-1790-5A diesel engine derived from the M60A3's AVDS-1790-2C engine and TSM-304 hydromechanical transmission - a license-built version of the West German RK 304. The increase in the hull internal capacity achieved through lengthening the hull enabled the internal fuel cells to accommodate almost the double amount of fuel from 812 litres to 1,312 litres . A HTL Industries fire-suppressant system was installed in the engine compartment. The suspension was radically modified as Teledyne's engineers replaced torsion bars with hydropneumatic shock absorbers, five large-diameter road wheels were substituted for six smaller ones and three track support rollers. The Belgian SABCA Titan Mk I fire control system which included a monocular night vision device and a telescopic sight integrated with the laser rangefinder, a digital ballistic computer, atmospheric wind sensors, temperature and pressure sensors, as well as the turret traverse angle indicator was fitted. The American M68 105mm rifled main armament replaced the DT-10T 100mm gun.

A single T-54 was retrofitted into the Rameses variant in the United States in 1985-1986. It was unveiled at the Cairo International military exhibition in November 1987. Because of high cost of retrofitting the existing vehicles into the Rameses the Egyptians cancelled the upgrading.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 02-10-2007, 16:29
  gm4450 gm4450 אינו מחובר  
מיכאל מס. סא"ל (מיל.), אוצר מוזיאון יד לשריון בלטרון. מומחה לרק"ם ובעיקר טנקים
 
חבר מתאריך: 26.01.02
הודעות: 1,389
over powered
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Elad E שמתחילה ב "[font=Verdana]צודק, קראתי..."

החלפת התותח ל-M68 בקוטר 105 מ"מ אין לראות כמהפכה שכן הדבר נעשה כבר ע"י מספר חברות כמו ROYAL ORDENANCE הבריטית, תעש ואחרות.
המהפכה האמיתית שהייתה ברעמסס הינה שתילתו של מנוע כדוגמת מנוע הרייז של הפטונים המתקדמים. לצורך התקנת חטיבת הכוח המורכבת ממנוע דיזל גדול במידותיו המשודך לממסרת אוטומטית, היה צורך להאריך את תובת ה-T55, ולכן הותקנו 6 תחנות מרכוב בכל צד, בהשוואה ל-5 בטנק הסובייטי המקורי. הפעם הותקנו הזרועות במרווחים שווים. החלפת הגלגלים מגלגל כפול אחוד וכבד, לזוג גלגלי פלדה (M48) הניתנים לפירוק בנפרד, יצר יכולת אחזקה פשוטה יותר.
לא הצלחתי לזהות את סוג הזחל.

מנוע בן 750 כ"ס בהשוואה למנוע הרוסי בן 580 כ"ס מגדיל באופן ניכר את ההספק הסגולי של הטנק - כלומר ביצועים משופרים בכושר הניידות.

בטוח גם שכל מערכת החשמל המיושנת והמסורבלת של ה-T55 המקורי הוחלפה כתוצאה מהחלפת חטיבת הכח לתצורה אמריקאית ובגלל הכנסת הבק"ש הבלגי. ל-T55 היתה מערכת פנסים ראשיים אחת מלפנים, בעוד ברעמסס הותקנו פנסים ראשיים בשני הצדדים בחזית.

מעניין למה הפיתוח לא יושם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:01

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר