08-10-2007, 22:04
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 285
|
|
שאלה על חוק הגנת הצרכן
שלום.
קניתי חולצה ב 250 ש"ח בחנות ארצינו הקטנטונת. לאחר שימוש חד פעמי בחולצה, נישברו התיקטוקים. הלכתי לחנות וביקשתי שיחליפו לי את החולצה לחולצה חדשה. מנהל הסניף אמר שאין לו את החולצה הזאת באותו הגודל ושאני אבחר משהו אחר. אמרתי שאני רותה שאת החולצה הזאת ספיציפית או החזר כספי (לא זיכוי). המנהל אמר אין החזר כספי (כתוב גם על הקבלה) והוא מוכן לתקן לי את החולצה.
לא הייתי מרוצה מזה שהחולצה שעולה 250 ש"ח תהיה מתוקנת אחרי פעם אחת שלבשתי אותה, אבל הסכמתי לתיקון.
התיקון שנעשה, נעשה בצורה לא מספקת ולא הולמת לחולצה ב 250 ש"ח. הסבתי את ליבו לתיקון הזה במקום. הוא אמר שיבדוק אצל הספק אם ישנה כזאת חולצה להזמנה.
הספק אמר שאין חולצות כאלה יותר והכל נמכר, כך שאי אפשר להשיג גם מחנות אחרת.
ברצוני לקבל את הכסף חזרה (שילמתי באשראי, אז ביקשתי ביטול עסקה), ומנהל הסניף טוען שאין החזרת כספים (וביטול עסקאות) מכיוון שזה רשום על הקבלה.
ברצוני לדעת מה אומר החוק בנידון? ואם זה יגיע לבין הדין מה הסיכויים שלי לזכות?
תודה מראש.
|