לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-09-2007, 15:52
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
שאלה su-35bm מטוס דור 5?????

לא מזמן הרוסים הציגו את הסו-35ביאמ )big modernization( המטוס לא נחשב כה דור 5 אך יכולות הקרב שלו מדברות בשם עצמם קמה וידאו
http://youtube.com/watch?v=d9SOfTJhLcM
חלק ראשון
http://youtube.com/watch?v=yBbPUMjBFyU
חלק שני
http://youtube.com/watch?v=zKG1jUGXtzU
המטוס בעל היגוי ווקטורי מלא (שלא קמו הראפטור רק למעלה ולמטה) ראדאר חדש שמאפשר לעקוב אחרי 30 ולהתקיף 8 מטרות בו זמנית בעל רעיה של 120 מעלות ויחולת לפנות לצדדים ols חדש המאפשר לזהות מטרות על פי קריתריונים שונים (כגון חתימת חום) ממרק 90 קמ קוקפיט המתאים למטוס דור 5 מסך על קסדה המאפשר על ידי פנייה של הקסדה לסובב את הראדאר ולהיקלת על המתרה מרחק ירי טילים אוויר אוויר 180 קמ התקפת מטרות קרקע 130-150 קמ
תמונה מהקוקפיט

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://frodo.oss.unist.hr/%7Ezb10948/su35cockpit.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://s179.photobucket.com/albums/w298/gkiler/?action=view&current=su35cockpit.jpg]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 27-09-2007, 17:02
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי הפ.ב. שמתחילה ב "השאלה היא שאלה רצינית מאוד ..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי הפ.ב.
השאלה היא שאלה רצינית מאוד

אבל היא יותר דומה לשאלה "מה הטעם לשים עוד פלטת מיגון כשיש כל כך הרבה טילים

עם מטען טנדאם בזירה"

והתשובה היא שאולי לא כדאי והפתרון צריך לבוא מכיוון אחר כמו מיגון אקטיבי.

במטוסים התשובה אולי היא חמקנות או הגנה אקטיבית למטוסים.

מנועים וקטוריים טובים רק אם ליריב שלך אין כוונות קסדה וטילים מודרניים ובאמת לחלק גדול מהמטוסים בעולם אין תאגיד לי בנאדם למה כל כך הישתדלו לשים על האף-22 ראפטור היגוי ווקטורי ראשון זה הולה מלא כסף ושני זה מסכן את יחולות המטוס ושלישי המטוס הכי ישן שהוא יפגוש בזירה של המאה ה21 הוא מיג-29 וגם לו יש כוונת כסדה וטילים בעלי פניות מרשימות (אר-73) שעליהם מתבסס הפיטון אתם עיוורים או מה כי מצד ראשון הם דוחפים לחם פרופוגנדה שהתמרון של המטוס לא שימושי ואתם מאמינים ומצד שני הם מישתדלים לבנות מטוס בעל תמרון ככול שיותר טוב
.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 27-09-2007, 17:04
  רמבו 6 רמבו 6 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.07
הודעות: 2,959
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי הפ.ב. שמתחילה ב "השאלה היא שאלה רצינית מאוד ..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי הפ.ב.

מנועים וקטוריים טובים רק אם ליריב שלך אין כוונות קסדה וטילים מודרניים ובאמת לחלק גדול מהמטוסים

בעולם אין.


שאני יבין, אתה ממש מומחה לענייני תעופה או עוסק במקצוע כלשהוא דומה שאתה יכול להיות בטוח בקביעה שלך שאין שום הצדקה לשים מנועים וקטורים במטוסים אם ממילא עידן הטילים מפותח לגמרי? (אל תדאג גם אני לא מומחה)
אני מציע שתחשוב שנית, וזה בדיוק דומה לשאלת המרכבה ששאלתי, יש עוד הרבה סיבות למה צריך וקטורים בכל מקרה ללא קשר לביצועי הטילים היום, כמו שלביצועי מנוע טנק לא בהכרח חייב להיות קשר לביצועי התותח שלו.
ואם מתכנני הF-22 החליטו לעשות למטוס שלהם מערכת וקטורית כנראה שעשו זאת מסיבות מוצדקות.

נערך לאחרונה ע"י רמבו 6 בתאריך 27-09-2007 בשעה 17:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 27-09-2007, 17:16
  הפ.ב. הפ.ב. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.04
הודעות: 805
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "[QUOTE=הפ.ב.] מנועים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רמבו 6
שאני יבין, אתה ממש מומחה לענייני תעופה או עוסק במקצוע כלשהוא דומה שאתה יכול להיות בטוח בקביעה שלך שאין שום הצדקה לשים מנועים וקטורים במטוסים אם ממילא עידן הטילים מפותח לגמרי? (אל תדאג גם אני לא מומחה)

טוב חבל אבל אני קצת כן מהתחום.

אני מציע שתחשוב שנית, וזה בדיוק דומה לשאלת המרכבה ששאלתי, יש עוד הרבה סיבות למה צריך וקטורים בכל מקרה ללא קשר לביצועי הטילים היום, כמו שלביצועי מנוע טנק לא בהכרח חייב להיות קשר לביצועי התותח שלו.
ואם מתכנני הF-22 החליטו לעשות למטוס שלהם מערכת וקטורית כנראה שעשו זאת מסיבות מוצדקות.


לא אמרתי שאין מקום למנועים וקטוריים בכלל אבל נגד חימוש מודרני + חמקנות ההשפעה שלהם יחסית

נמוכה. מצד שני חימוש מודרני נדיר מאוד בעולם וחמקנים גם ולכן יש מקום לניהוג וקטורי כשאתה נלחם

נגד מטוסים לא מצויידים כי זו פשוט בושה עם טייס Su- 35 יופל ע"י F-16A
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 27-09-2007, 16:47
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gkiler שמתחילה ב "su-35bm מטוס דור 5?????"

בנאדם תגיד לי אתה עיוור אני שם לך תמונה של הקוקפיט הנהדר של המטוס ואתה אומר דברים כאלו
תשובה לשאלה שלך. כי הטימרון מאפשר למטוס להיתחמק מהטיל בצורה הזאת: ניכך את הפיטון 5 לדוגמה המטוס משחרר נורי הטעייה ומחבה את המנועה אז הטיל נקלת על הנור אך הים הפיצוץ הרסיסים עפים לעבר המטוס עז כשה הטיל מאוד קרוב לנור הטייס מבצעה נסיקה למטה ומדליק את המנועה לעוצמה מקסימאלית ובורח מהרסיסים של הטיל הבנתה אחי???
במבדקים צבעים (מטוסים מערביים נגד מטוסים מיזרחיים) המטוסים המזרחים תמיד מנצחים זה רק טלוי עים הטייס יחול להישתמש נחון בתמרון המטוס
מיג-29 נגד אף-16 28 ניצחונות למיג 2 לאף
מיג-29 נגד אף-15 20 ניצחונות למיג 0 לאף
מיג-29 נגד אף-18 25+- ניצחונות למיג 3+- לאף
גם אותו מקרה עם הסו-30 ההודי
למה אתה חושב שאחרי מלחמת וויאתנם שבה למיג-21 מופל נירשמו 3 פנטומים מופלים רק בזחות הטמרון של המיג האמריקאים הישתדלו כל כך לבנות מטוסים הים יחולות תמרון גבוהות (אף-16 אף-18) פתאום אחרי המבדקים האלו התחילו לפרסם פרופוגנדה שהטמרון של המטוס בכלל לא עוזר לו בקרב אוויר ובניגוד לזה הישתדלו כל כך לשים על הראפטור היגוי ווקטורי
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 27-09-2007, 17:19
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי הפ.ב. שמתחילה ב "מפגשים בין F-15 ומיג 29 היו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי הפ.ב.
מפגשים בין F-15 ומיג 29 היו גם במלחמת המפרץ הראשונה וגם בקוסובו

בכל המקרים המיג לא זכה להראות את היכולות הארובטיות שלו בגלל שהוא

הופל מרחוק. זו בדיוק הטענה כנגד ההשקעה במנועים וקטוריים.

כל המבדקים שבעולם לא יכולים לשנות את העובדות. כשמטוס מערבי פוגש מטוס מזרחי

רק המערבי חוזר הביתה. 82:0 במלחמת לבנון זו תוצאה נחמדה מאוד.

כמו שאמרתי הים הטייס לא יכול להישתמש נכון בתמרון הוא פשות לא שימושי ושילוב של טייס רע חימוש מיסכן ותחזוקה רעה שמקבילה את יכולות המטוס הוא כמובן יפסיד אפילו הים סמים אף-22 נגד מיג-19
שנית המיג-29 כולל טווח ירי של טילים 180קמ והאף15 כולל טווח ירי של 130 קמ זה רק מעיד על זה שהמטוס כלל חימוש מסכן
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 27-09-2007, 17:21
  רמבו 6 רמבו 6 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.07
הודעות: 2,959
משמע כאן התפיסה המוטעית שלך, אתה יותר מדי סומך על טילים
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי הפ.ב. שמתחילה ב "מפגשים בין F-15 ומיג 29 היו..."

ושמעתי שזה מה שמבדיל בינינו לבין האמריקאים שפחות מתאמנים בדוג פייטים מאשר אנחנו, וקטורים מיועדים לכל תרחיש אפשרי גם למקרה שאין טילים או התקלקלו או סתם בא להם לסרב פקודה ולעזוב את הצבא..
ולמה בכלל לא הזכרת את ביצועי המטוסים בהקשר של תקיפות אוויר קרקע, או סתם פנייה חדה לנחיתה, פנייה אשר לא היתה יכולה להתקיים לולא המנועים הוקטורים שתורמים באופן משמעותי? למה אתה חושב שהכל מיועד רק לקרבות אוויר? שבירות והתחמקויות מהירות מאיומי קרקע לא אמורים להבצע בעזרת הוקטריים? לטייס שרוצה לעשות שבירה או פנייה מהירה לנקודת הציון הבאה שנמצאת 90 מעלות משמאלו או ימינו במינימום זמן, לא יכול להעזר בוקטורים? יש מליון סיבות למה צריך אותם, מה שבטוח שאין במערכת הזו דברים שאין במנועים הלא וקטורים, ולכן אני לא רואה סיבה מוצדקת לתלונה שלך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 27-09-2007, 18:33
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
לה.פ.ב
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "משמע כאן התפיסה המוטעית שלך, אתה יותר מדי סומך על טילים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רמבו 6
ושמעתי שזה מה שמבדיל בינינו לבין האמריקאים שפחות מתאמנים בדוג פייטים מאשר אנחנו, וקטורים מיועדים לכל תרחיש אפשרי גם למקרה שאין טילים או התקלקלו או סתם בא להם לסרב פקודה ולעזוב את הצבא..
ולמה בכלל לא הזכרת את ביצועי המטוסים בהקשר של תקיפות אוויר קרקע, או סתם פנייה חדה לנחיתה, פנייה אשר לא היתה יכולה להתקיים לולא המנועים הוקטורים שתורמים באופן משמעותי? למה אתה חושב שהכל מיועד רק לקרבות אוויר? שבירות והתחמקויות מהירות מאיומי קרקע לא אמורים להבצע בעזרת הוקטריים? לטייס שרוצה לעשות שבירה או פנייה מהירה לנקודת הציון הבאה שנמצאת 90 מעלות משמאלו או ימינו במינימום זמן, לא יכול להעזר בוקטורים? יש מליון סיבות למה צריך אותם, מה שבטוח שאין במערכת הזו דברים שאין במנועים הלא וקטורים, ולכן אני לא רואה סיבה מוצדקת לתלונה שלך.


הפ.ב , אתה לא רואה שיש לך כאן עסק עם מקצוענים מביני עניין ?.... עזוב , תן להם לדשדש לבדם בביצת הבורות הנעימה והנוחה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 27-09-2007, 19:19
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי הפ.ב. שמתחילה ב "1) אני שמח שיש מי שחושבים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי הפ.ב.
1) אני שמח שיש מי שחושבים שציוד רוסי הוא הטוב בעולם- מי שמאמין שהוא הכי טוב לא מנסה לשפר.

כל מדינה ערבית שקונה מיג במקום יורופיטר או F-15 משמחת אותי.

2) רמבו6 העלה טיעונים מעניינים שאין לי ידע לגביהם. אני רק יודע שבאויר קרקע מגבלת התמרון נובעת

ממשקל החימוש שיוצר עומסים על המבנה ולא מיכולת התמרון של המטוס ולכן גם שם אין משמעות לניהוג ווקטורי .

3) כל המבחנים והמספרים שעלו הם יפים מאוד אבל אם מסכמים את יחס ההפלות בלבנון,עירק,קוסובו

מקבלים יחס הפלות של בערך 100:1 לטובת מטוסים מערביים. לא במבחן- במציאות !

דאבר ראשון היו מקרים בודדים בהם מטוסים רוסיים מודרנים (מיג-29) נפגשו עים מערביים וגם עז הם הושמדו בעזרת כוחות נ"מ או כשהם על הקרקע ובשער המקרים אלו היו מטוסים די ישנים (מיג-25 מיג-21 סו-22) למרות שהמיג-25 יכול להפיל אף-15 לפני שהאף היתקרב לטווח ירי זה ההבדל בין מבדקים למציאות שבמבדקים המטוסים המערביים נלחמים עים מטוסים מזרחיים בעלי חימוש נורמאלי טייס טוב ותחזוקה טובה ובגלל זה הם תמיד מנצחים
לגבי מה שכתבתה במס2 לא כל המטוסים אותו הדבר ובסו 35ביאם החימוש לא מקביל את תמרון המטוס אלה מקתין אותו בצורה קלה כך שזה בכלל לא משנה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 27-09-2007, 17:10
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי HEZI_889 שמתחילה ב "אני חושב שהמבדקים מראים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי HEZI_889
אני חושב שהמבדקים מראים נתונים לא אובייקטייבים נראה לי שאתה מתסכל על מבדקים רוסיים וזה קצת לא אבייקטיבי כי אם תסתכל על נתונים מערביים הם יגידו שהאף 16 גובר על כל מטוס מזרחי מהדור של מיג 29 . סתכל אני מתבסס על מבדקים גרמנים כי לאחר ניפילת חומת ברלין נישארו לגרמנים כמה מיגים ומאיפה לעזזל הרוסים ישיגו מטוסים אמריקאים טוב המקורות האמריקאים בתך יגידו שהאף 16 יותר טוב כי זה מטוס שלהם כמונו למה לנו להגיד שהמרכבה הוא הטנק הטוב בעולם למרות שגם לו יש חסרונות חזקים למשל הים אתה פוגעה עם 0.50 בדלת האחורית מהזוית הנחונה אתה מצית את החימוש שלו והטנק עולה לאוויר בדרך הזאת החמאס הישתמשו כדי להרוס איזה 10 מרכבות

ואכן התמרונים של המטוסים הרוסיים מדהימים כמו תימרון הקוברה אחד התימרונים היפים שיש באוויר והמתוחכם ביותר .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 27-09-2007, 17:28
  gkiler gkiler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.06
הודעות: 313
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי HEZI_889 שמתחילה ב "חלילה וחס אני לא מזלזל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי HEZI_889
חלילה וחס אני לא מזלזל במקורתך וזה בדיוק הכוונה שלי האמריקאים יגידו שיש להם תמטוס הכי טוב וגם הרוסיים יגידו שיש להם תמטוס הכי טוב כי זה משמש תאינטרס שלהם.
אבל לפי מבדקים זה או אחרים אי אפשר לדעת עד שלא יהיו קרבות אוויר בין שנייהם .
אם המבדקים היו צודקים אני חושב שמדינת ישראל הייתה בסכנת קיום(למדינה שנשענת על חייל אוויר מערבי) כבר מזמן.



אבל אני נשען על מקורות גרמניים שתורגמו לשפה אחרת רוסית אנגלית ואפילו עיברית אתה יכול למצוא כתבה באתר חייל האוויר איך בזחות התמרון הסו-30 מביס אף-15סי\קי אני לא זוחר בדיוק איזה ואין לי כח לחפס שוב את הכתבה
נחון המיג-29 הפסיד לאף-16 כמה פעמים עבל זה היה הים טייסים פולניים בלבד שהרמה שלהם לא משהו זה כמו שתיתן לבנהדם אמ-16 ביד ולשני אבן השני ידפוק לראשון את האבן ממרחק לפני שהראשון יבין איך מישתמשים באמ-16

נערך לאחרונה ע"י gkiler בתאריך 27-09-2007 בשעה 17:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 27-09-2007, 17:25
  Antonyo Montana Antonyo Montana אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.08.07
הודעות: 12
מידע לפחות בתחום אחד ל F22 יש יתרון (ניראה לי לפחות)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gkiler שמתחילה ב "su-35bm מטוס דור 5?????"

SU-35

Su-35 (Su-27M) is a single-seat attack fighter that first flew in 1988. the Su-27M (Su-35) never entered service. The Su-35 and Su-37 are made in Komomolsk-na-Amure. The Su-35 is equipped with 14 guided air-to-air missiles of very long, medium and increased range with active, semi-active and passive radar and infrared seekers. The aircraft can carry out a strike against ground and surface targets with missiles with television and remote command guidance, guided or unguided aerial bombs, cluster bomb units and rockets. There also is a built-in 30-mm aerial cannon at his disposal.

Like the Su-33 it features small wings near the cabin to enhance manoeuvrability. The AL-31F engine in the Su27 was upgraded to the AL-35F. The AL-35F is more fuel efficent giving more time on station or a greater range. It is also lighter and provides more thrust. Combined with the larger amount of composites and redesigned fueselarge, the Su-35 is a lighter aircraft with a higher amount of thrust, and thus an improved thrust to weight ratio. It also has new digital pilot control and digital engine control systems, replacing the analog computers in the original Su-27.
The radar, allows the detection of aerial targets at a range up to 400 kilometers, and ground targets at a distance up to 200 kilometers, the simultaneous tracking of up to 15 aerial targets and attacking not fewer than 6 simultaneously with missiles. The improved "Zuk" ("Scarab") radar features a mobile (+/- 130 degree) antenna which can follow position of 24 targets with ability to fire to 8 of them. The rear "sting" has a radiolocation system, which moved back the center of gravity, and which along with other innovations improve its tactical ability. Armaments includee: R-77, R-73, KS-172, R-27EM/AE, R-27E, R-27, H-31, H-29L/T, KAB-500L/KR, KAB-1500, H-15, H-65, H-59M, S-25LD, 500kg and 250 kg bombs.

As of early June 2002 Sukhoi's Su-35 fighter jet was said to have a "close to 90 percent" chance of being the winner in a Brazilian tender to buy up to 24 new supersonic fighters for $700 million. Sweden's Saab is bidding in the contest together with BAE with its Gripen fighter, while Embraer and Dassault are offering a version of Dassault's Mirage strike plane

http://www.globalsecurity.org/milit...ussia/su-35.htm



F-22 Raptor Avionics
AN/APG-77 Radar


The AN/APG-77 radar is the F-22's primary sensor and is a long-range, rapid-scan, and multi-functional system. A Northrop Grumman-led joint venture with Raytheon is developing the active-element electronically scanned array radar. Northrop Grumman is also responsible for the radar sensor design, software, and systems integration.
The AN/APG-77 radar is an active-element, electronically scanned (that is, it does not move) array that features a separate transmitter and receiver for each of the antenna's several thousand, finger-sized radiating elements. Most of the mechanical parts common to other radars have been eliminated, thus making the radar more reliable. This type of antenna, which is integrated both physically and electromagnetically with the airframe, provides the frequency agility, low radar cross-section, and wide bandwidth necessary to support the F-22's air dominance mission. The radar is key to the F-22's integrated avionics and sensor capabilities. It will provide pilots with detailed information about multiple threats before the adversary's radar ever detects the F-22.

The AN/APG-77 radar antenna is a elliptical, active electronically scanned antenna array of 2000 transmitter/receive modules which provides agility, low radar cross section and wide bandwidth. The radar is able to sweep 120 degrees of airspace instantaneously. In comparison to the F-15 Strike Eagle's APG-70 radar takes 14 seconds to scan that amount of airspace. The APG-77 is capable of performing this feat by electronically forming multiple radar beams to rapidly search the airspace

The APG-77 radar offers significant advantages over previous combat radars. Among its most attractive benefits is the integration of agile beam steering. This feature allows a single APG-77 radar to carry out multiple functions, such as searching, tracking, and engaging targets simultaneously. Agile beam steering also enables the radar to concurrently search multiple portions of airspace, while allowing continued tracking of priority targets.

http://www.globalsecurity.org/milit...22-avionics.htm
חוץ מזה הסירטונים ניראים כמו פירסומת לא רצינית, סימו לב איך ה eurofighter לא מגיבים ביכלל כש
ה SU-35 נועל עליהם
ואם מדברים על ה eurofighter אז מה דעתכם על קוקפיט שלו

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.airforce-technology.com/projects/ef2000/images/EurofighterTyphoon_23.jpg]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 27-09-2007, 18:10
  Antonyo Montana Antonyo Montana אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.08.07
הודעות: 12
אפשר קישור למידע המצביע על טווחים כאלו של הטילים של ה SU-35
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי gkiler שמתחילה ב "איך היורופייטר יגיב??"

אני מצאתי טווחים יותר קצרים

Model
R-27R
R-27T
R-27RE
R-27TE
R-27AE
R-27EM
Entered service in
1983 (?)
1984
1985 (?)
1985 (?)
1990
1990
Range against closing target
80 km
70 km
130 km
120 km
130 km
110 - 170 km
Range against receding target
50 km
45 km
60 km
55 km
60 km
?
Weight
253 kg
254 kg
350 kg
343 kg
350 kg
350 kg
Weight of warhead
39 kg
Type of warhead
expanding rod
Speed
Mach 2.5 - 4.5
Guidance
semi-active radarhoming
infrared
semi-active radarhoming
infrared
active radarhoming
semi-active radarhoming
Hit probability
0.7
Length
4.08 m
3.79 m
4.78 m
4.5 m
4.78 m
4.78 m
Diameter
0.23 m
0.23 m
0.26 m
0.26 m
0.26 m
0.26 m
Fin span
0.77 m
0.77 m
0.8 m
0.8 m
0.8 m
0.8 m
Carried by



AA-11 ARCHER R-73


Specifications Vympel
Contractor
Date Deployed 1980s
Range 20 km (R-73M1) 30 km (R-73M2) 40 km
Speed Mach 2.5
Propulsion One solid-propellant rocket motor
Guidance All aspect Infrared
Warhead 7.4 kg HE expanding rod warhead
Launch Weight 105 kg (R-73M1) 115 kg (R-73M2)
Length 2.9 mDiameter170 mmFin Span0.51 m
Platforms Su-27, Su-33, Su-34, Su-35, Su-37, MiG-29,
MiG-31, MiG-33, Yak-141, Ka-50, Ka-52





הטבלא הבאה היא כנראה מאיזשהו משחק מחשב אבל יש רשימה כללית של טילים והטווחים שלהם שיכול לתת מושג ככלי לגבי היכולות





[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.f22totalairwar.de/Russian_Air_to_Air_Missiles.gif]

http://www.f22totalairwar.de/F-22_T...ction_RCS.h tm

נערך לאחרונה ע"י Antonyo Montana בתאריך 27-09-2007 בשעה 18:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 27-09-2007, 20:01
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי gkiler שמתחילה ב "[QUOTE=pptu1]ולטילים יש..."

אני חושב שבזאת מיצינו את חוסר הרצינות של האשכול הזה. ננעל.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 27-09-2007, 20:00
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי chaim.israel שמתחילה ב "שגיאות בכתיבה"

אני שוב חוזר - יכול להיות שהבנאדם דיסלקט. יכול להיות שלא.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:37

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר