13-09-2007, 21:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,929
|
|
גילוי נאות- אין לי כל ידע אודות מערכות המרכבה 4.
אבל- כל יצרן רכב שרצה בכך יכול היה להרכיב במנועו חיישן גל ארכובה היושב על גלגל התנופה של המנוע (יושב במקום שצמוד אליו, נגיד חיבור מנוע-גיר בהיקף הבל-האוזינג) ומעביר למחשב ניהול המנוע את נתון מיקום גלגל התנופה=זווית הסיבוב שלו ברגע נתון, כדי לחשב מתי לתת אות לביצוע הצתה.
אפילו לסופה שלי (מודל 1992!!) יש כזה, מקורי ועובד.
עכשיו, אם זה בסופה, כנראה שזה:
1.לא מסובך.
2.לא יקר.
3.לא קשה.
4.לא מתקדם טכנולוגית.
רוצה לומר- לא בטוח שכל דבר בטנק הזה הוא כישוף. אני יודע שהרבה מהרעיונות הם כן, ואני הראשון לפרגן למכונה המופלאה הזו (מנסיון עבודה עם מג"ח 7ג', ונסיעות אדירות כמפקד על סימן 2). אבל בחלק מהמקרים, יכול להיות שמגיע קרדיט למתכננים על שימוש ברעיונות פשוטים וחכמים, שמביאים תועלת גדולה במחיר זעום.
שנה טובה וגמר חתימה טובה.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
|