22-08-2007, 12:04
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.04
הודעות: 339
|
|
כשר אבל מסריח ?
יש פה שאלה עקרונית אבל עם 2 תשובות מתקבלות על הדעת , אני אמחיש את זה בדוגמא :
נניח שאני הבעלים של מפעל מאוד מצליח לייצור חטיף בוטנים מצליח , ויום אחד מתחשק לי לקנות את היריב שלי (לא חשוב מה הסיבה לכך).
אני אקנה את היריב שלי ואמשיך להפעיל את המותג שלו , למה ? כי אני ארצה שיהיו לי הכנסות מ-2 החטיפים וגם מכיוון שהחטיף השני מוצלח דיו ויש לו מוניטין משל עצמו ושווה לי לשמור על המוניטין הזה (חוצמיזה שבעל החברה המוכרת לא פראייר וימכור לי את החברה בתוספת עוד סכום כסף שמשקף מוניטין).
במקרה הנ"ל - יכול להיות שחברה אחת קנתה את השניה וממשיכה להפעיל אותה בגלל המוניטין שהיא צברה או אולי בגלל תיק הלקוחות שלה (שלא אוהבים שמעבירים אותם ממקום אחד לאחר).
מצד שני , עוד תשובה שיכולה להתקבל היא שהחברה פשוט רוצה עוד נתח שוק על חשבון חברות אחרות ויודעת שהיא לא תצליח עם החברה הנוכחית - לכן היא הקימה עוד זרוע שיווקית..
אגב, שמעתי שבחלק מהמקרים מצאו הפרשים בין החברות, משמע צורת ההתנהלות שלהם שונה ואולי קהל הלקוחות שהם פונים אליו שונה - זאת אומרת שיש סיבה להפרדה.
מעבר לזה , זה לא שיש רק את החברה הזאת בשוק , יש הרבה חברות ביטוח שיבטחו אותך ויש מספיק תחרות בארץ ובשביל זה עושים סקר שוק ...
_____________________________________
You don't need eyes to see - You need Vision!
|