01-08-2007, 15:05
|
|
|
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
|
|
בורוביץ הוא לא זה 0בארקיע) שביטל את הקו הזה?
כל הסיפור - ואני אומר את זה בביטחון של מי שעבר בארקיע במבצעים - הוא בבל"ת...
הטיסות לק"ש היו תמיד בהפסד והתקיימו רק בשל לחצים של משרד הפנים ומאבקי יוקרה בין חברות (ואיך ישראייר נכנסו בהפסד לקו לק,ש רק בשביל לשים וי על המפה וברחו עם הפסדים גדולים, כבר שכחו...(
כמעט כל הטיסות עשו נחיתת ביניים במחניים, וגם זה לא עזר לרווחיות שמעולם לא הייתה. הקליינטים העיקריים היו:
1. משה"בט שהמכרז שלו היה במחירי הפסד (שוב פעם: מאבקי יוקרה).
2. הבארון הגלילי משדה אליעזר ובני ביתו
3. כל הילדים המסכנים של התל אביביים הגרושים/ות שעברו לגור בראש פינה או באיזה מצפה (יל"ל מה שמכונה בעגה המקצועית)
4. מפונקות שיצאו ליום כיף במצפה הימים
5. טייקונית אופנה ישראלית ידועה
6. עובדי ארקיע ר"פ/ק"ש ובני משפחותיהם
7. ראשי עיריית צפת/ק"ש.
* היו ימים שגם גזברי הקיבוצים והמקורבים לצלחת היו יושבים חזק על הקו... היו ימים.
אסור לשכוח גם שמשרד הפנים סיבב לחברת התעופה את התחתונים והכריח לתת מחירים מצחיקים לתושבי הישובים מקו כרמיאל וצפונה. התוצאה? ביום שחברה ישראלית התפתחה כלכלית לכוונים שלא הצריכו עוד התכתשות עם הרשויות, נזנח הקו המפסיד הזה.
וכמי שטס עשרות פעמים בדאשים המקרטעים, עוד זכור לי התזמון:
נסיעה לשדה דב+חניה: 20 דקות
המתנה לטיסב וצ'ק אין: 35 דקות
זמן טיסה: 25 דקות
ירידה מהמטוס: 10 דקות
תחבורה ממחניים/ק"ש: 10 דקות.
סה"כ: 100דקות! לא מצדיק קיום קו טיסה... אלא אם כן ממש רוצים לשחק אותה רוסיה או אוסטראליה ולא להכיר בכך שאנו מדינה קטנה.
_____________________________________
.
נערך לאחרונה ע"י g.l.s.h בתאריך 01-08-2007 בשעה 15:08.
|