28-07-2007, 11:43
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
|
|
"סלקום נהגה בחוסר תום לב"
כך קבע בית משפט השלום בתל אביב ודחה את תביעתה של חברת סלקום [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/midBull.jpg] "התובעת מספקת שירותים לציבור הרחב וכחברה שכזו אסור לה להתנהג באטימות ובצורה טכנית כלפי לקוחותיה... מצפים ממנה שלא תנהג לפי הנורמה של 'זאבים זה לזה'"
מאת: עו"ד אלי דורון, עו"ד אור שפר | [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/envelop.gif] | משרד דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי | www.adviser.co.il
חברת סלקום תבעה את ציונה לב, בגין אי-כיבוד הוראת קבע על-ידי הבנק. למרות שהחוב הנתבע עמד על כ-2,600 ש"ח ולמרות שכבר הוצע לסיים הפרשה בתשלום של 2,000 ש"ח, התעקשה סלקום לקבל את שאר החוב, תוך התנהלות, שבין שורות פסק-הדין, ניתן להבין כי לדעת השופט מנחם קליין, היתה לא פחות ממבישה. עד כמה? עד כדי כך, שהשופט החליט שפסק-הדין יומצא למנכ"ל סלקום בעצמו. כנראה שירות לקוחות אינו מסתיים בטלפון.
סלקום טענה, כי עקב סירובו של הבנק לכבד את הוראת הקבע נוצר חוב על מכשיר הטלפון ודיבורית וכן חשבוניות שלא שולמו. בנוסף טענה, כי מאחר שניסיונותיה להשיג מציונה לב אמצעי תשלום אחר עלו בתוהו, נאלצה להגיש את התביעה.
הידיעה המלאה
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-...ml?tag=12-39-35
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|