25-06-2007, 22:01
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
עקרונית, מטוסי חה"א לא טסים במנוע סרק, למעט במתארים קיצוניים, או בגלל טעות שלהם.
גובה טיסה נמוך מזערי, ללא אישורים ייחודיים, 1000/1500 רגל מעפ"ש, למיטב זכרוני (לא מסווג).
באימונים ייעודיים מגיעים בדר"כ 100 עד 300 רגל, וזה קורה - לרוב - באיזור הדרום. כמו שנאמר - לא מבצעים טיסות כאלו באיזורים מיושבים, ולרוב גם לא מתחת נתיבי טיסה רגילים.
אני יכול לספר על טייס F-16 שהיה עייף מדי בטיסה בגובה נמוך, ושפשף את הגוף התחתון (והעיף את הסנפיר..) בקרקע.
כמו שנאמר קצת מתחת, זה שיש גובה מזערי מסויים, לא אומר שמותר לבצע אותו בכל מקום. הטיסות מוגבלות באיזורים, נתיבים וגבהים.
מה שכתבת על רמת דוד מוטעה ומראה על חוסר היכרות שלך עם הטייסות, אני יכול לתת לך כמותית (וזה מסווג יותר) את כמות הדומ"ש ברמת דוד.. וזה לא "מעט" (לפני חצי שנה, לדוגמה, הצטרפו לשם נווטים רבים).
אימונים ייעודיים וכאלה - האימון המבצעי של נווטי קרב F-16 מבוצע היום בנבטים, במקביל לקא"מ. ההסבה מבוצעת אחר כך, בבסיסים על פי המטוס הייעודי.
|
טסים בסרק כשצריך ועושים זאת לא מעט (בהנמכות, בקרבות אויר וכו') כמובן שאי אפשר להיות בסרק יותר מדי כי זה לא נותן מספיק כוח לשמירת ישרה ואופקית...
300 רגל זה גובה סטנדרטי לטיסת גובה נמוך והוא אינו דורש אימון "יעודי", כמעט כל גיחת אויר קרקע נורמלית מתבצעת ב 300 רגל.
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe
|