30-05-2007, 18:20
|
|
מנהל פורום חומרה
|
|
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
|
|
אתה מדבר על פורמליות או על פתרון בעיות אספקה עם חנות מסויימת?
ברור שאני יכול להדפיס מכתב שיהיה סופר-פורמלי, ואז מישהו נחמד פשוט ישים אותו ברוב טובו במגרסה, או שאפשר להרים טלפון ולהתחיל לצעוק כדי להזיז את העניינים. חלאס עם הקשקושים, אימייל לא מתקרב לטלפון, ואם אתה חושב שכן אז אל תתפלא אם חנויות ימשיכו להשתין עליך.
יש חנויות שכן מתייחסות לאימיילים ברצינות, וזה יפה מאוד. זיגזג למשל. אבל אם יש איזשהו קצר בתקשורת בינך לחנות ואתה מנסה לפתור אותו במיילים ואז מתלונן שלא מתייחסים אליך, הבעיה היא שלך בלבד, היית צריך להרים טלפון. (טוב, הבעיה לא שלך בלבד, גם החנות אשמה, אבל לבכות שלא התייחסו למיילים שלך זה באמת נשמע אידיוטי.)
_____________________________________
The only certainty in life is that there are no certainties.
|