לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-02-2007, 07:43
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
המלצה בתוך שנה וחצי יהפכו נתיבי איילון לכביש אגרה

בתוך שנה וחצי יהפכו נתיבי איילון לכביש אגרה


בתוך שנה וחצי יהפכו נתיבי איילון לכביש אגרה והנסיעה בהם תהיה כרוכה בתשלום, כך אמר היום מנכ"ל נתיבי איילון, שי ברס, בראיון לגלי צה"ל. לדבריו, הפיכת הכביש המרכזי לכביש אגרה הכרחית על מנת לדלל את התנועה הצפויה להתגבר באופן משמעותי בשנים הקרובות.

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/178149#rss

סוף סוף לא יהיה עומס!

צעד קטן לתל-אביב להידמות ללונדון, שם כבר מזה מספר שנים עולה כ 80 שקלים כניסה חד יומית למרכז העיר. רק שבלונדון יש תחבורה ציבורית מהטובות בעולם... ובתל-אביב?

איפה חותמים לקבלת דרכון אירופאי?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 28-02-2007, 08:13
צלמית המשתמש של המממ
  המממ המממ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.10.01
הודעות: 8,699
Follow me...
תחבורה ציבורית?
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי sdfg שמתחילה ב "בארץ יש תחבורה ציבורית מהירה ומצויינת"

מהירה?
מצויינת?

נניח שאתה גר בתל אביב ורוצה להגיע לעבודה ברעננה - איך אתה עושה את זה?
נניח שאתה גר במודיעין ורוצה להגיע לעבודה ברמת-גן - איך אתה עושה את זה?
נניח שאתה גר בחולון ורוצה להגיע לעבודה בהרצליה - איך אתה עושה את זה ?

בתחבורה הציבורית העירונית והבין עירונית בארץ מבוססת על אוטובוסים שעומדים בפקקים, עוצרים בתחנות פתוחות לגשם ורוח ולא מגיעים בזמן. (ואף פעם לא מספיקים בשעות העומס או בשעות לא שגרתיות)

מפת קוי דן למשל היא סוג של ספגטי שלא ניתן למצוא בו את הידיים ואת הרגליים. (טוב שיש מפה שמראה לאן הקו מגיע בתחנות, אבל מה אם צריך להחליף מספר קווים כמו שעושים ברכבות התחתיות בכל העולם?)

שמעתי פעם שאגד היא החברה בעלת יחס האוטובוסים-לאוכלוסיה הגבוה בעולם!
_____________________________________
_________________________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
אזהרה: משרד הבריאות קובע כי העישון מזיק לבריאות !
תראו, אפילו החייזר נהיה ירוק מזה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 01-03-2007, 13:13
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
אוקי, נניח שאתה תושב רעננה ואתה עובד בת"א.
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי sdfg שמתחילה ב "אז כנראה שלא היית במצרים :)"

העבודה שלך לא נמצאת ליד אחת מתחנות העצירה של קוי אגד ולכן אתה צריך לקחת גם קו של דן.
בגלל שאתה מגיע לעבודה כל יום, מן הסתם משתלם לך לרכוש כרטיס חופשי חודשי מרחבי.
עכשיו, גם לאגד וגם לדן יש כרטיס חופשי חודשי מרחבי שכולל בתוכו גם את ת"א וגם את רעננה, אבל אין כרטיס חופשי חודשי משולב לשניהם.

משמע, תאלץ לרכוש שני כרטיסי חופשי חודשי, וזה כבר ממש לא כלכלי.

ומה ניתן לצפות ממדינה שבתור "תחרות" הכניסה חברות נוספות שרק הורידו את תדירות האוטובוסים (קו 55 של קוים, לדוגמא, היה מגיע בשעות השיא פעם ב-15 דקות. היום אתה יכול להתייבש גם חצי שעה עד שהוא מגיע) כאשר אין תחרות ישירה בין החברות (כי לכל אחת הקצו מספר קוים) אבל כן צריך להשתמש בכרטיסיה שונה.

בחלק גדול מהערים בחו"ל יש לך כרטיסי מנוי (בין אם יומיים, של מספר ימים, שבועיים וחודשיים) המשלבים מספר סודי תחבורה ציבורית. לדגומא בסידני יש לך כרטיס משולב לרכבת תחתית, רכבת קלה, אוטובוסים ומעבורות (בגלל המפרצים הרבים בסידני הרבה פעמים הדרך הכי מהירה להגיע ממקום למקום היא דרך מעבורת).
זו תחבורה ציבורית, כאן יש פתרון אמיתי שמיועד לתת לאדם להסתדר גם ללא רכב בנוחות מקסימלית.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 01-03-2007, 12:41
  גולש בפרש גולש בפרש אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.02.07
הודעות: 26
לנסות לדלל את עורק התחבורה הכי חשוב של המדינה שרק בזכותו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "בתוך שנה וחצי יהפכו נתיבי איילון לכביש אגרה"

מליוני אנשים יכולים ללכת לעבוד בגוש דן ולזרוק 60 אחוז מהמשכורת שלהם רק למיסים, זה בדיוק כמו לנסות לדלל את כמות הדם או לחסום את העורק הראשי של הלב שמוציא דם לשאר חלקי הגוף, שכן בלעדיו הגוף לא היה יכול לחיות כלל, כשם שזרימה חלקית של דם בגוף לא מקובלת כלל מטעמים ידועים(בריאותיים), כך גם דילול עורק ראשי של מדינה יזיק מטעמים ידועים(כלכליים).
אותו מנכל חובבן מהולל מנסה לחיות עם בעית הפקקים במקום לפתור אותה, מה שהישראלים מצטיינים במיוחד גם בהקשר של הטרור, תמיד יעדיפו פה לחיות עם משהו מאשר לפתור אותו. איך פותרים? שאלה טובה.. תשאלו את המהנדסים שחפרו מנהרה מתחת לאוקינוס באורך של 100 ק"מ (איילון זה רק 10 ק"מ) שסיימו בנייתה בשנת 93, פרויקט אשר מחבר תחבורתית בין פריז ללונדון וההפך, או שמה תשאלו את מהנדסי "החפירה הגדולה" של העיר בוסטון אשר חפרו כביש מהיר ברוחב של 10 נתיבים באורך של 15 ק"מ מתחת לעיר, בסדר שזה עלה להם 15 מיליאר דולר, אבל זה השתלם להם...
או מה הסינים שחפרו את המנהרה וסיימו אותה בדיוק לפני חודשיים, 18 ק"מ. יש לנו את הידע לבצע כאלו פרוייקטים(תאמת שגם אם אין לנו יש אלפי מהנדסים בחול, לא חסר) כסף זה כבר בעיה שלנו..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:38

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר