לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-02-2007, 22:10
  land_mic1 land_mic1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.11.06
הודעות: 5
למבוגרים בלבד זקוק לעצה - איך למנוע חיוב של ISP ?

חדש בשירות לקוחות של בזק בין לאומי:
אני גולש דרך HOT וביקשתי להחליף ספק ISP לבזק בין לאומי. ביקשתי להתחבר לחבילת אינטרנט 1.5M + שלוש חבילות סינון אתרים. והובטח שיחברו אותי תוך 72 שעות. כשהתברר שהולכים לחייב אותי פי 3 על חבילות סינון ממה שהובטח לי בשיחה הראשונה , הציעו לי קומבינה - נוריד לך מחיר באינטרנט אבל תתחייב לשנה. אמרתי בסדר. אחרי שבוע וחצי של בירבורים , זמני שיחות לבזק בין לאומי ו-HOT לא חיברו אותי, וכל פעם היה סיפור אחר. כאשר נמאס לי מהסיפור וביקשתי לבטל את העסקה איתם ללא שגלשתי שניה אחת דרך בזק בין לאומי - אמרו לי "לא לא לא - אתא התחייבת לשנה ואנחנו נחייב אותך. אנו נעביר אותך שוב לנציג טכני,יהיה בסדר". אמרתי - לא , לא מוכן לשירות כזה בשום אופן ,נא לבטל העיסקה, אך הם בשלהם - היד שלהם אצלי בכיס.

מה עלי לעשות במקרה כזה ? אודה לעצות מבעלי ניסיון

תודה - מיכאל
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 22-02-2007, 23:25
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי land_mic1 שמתחילה ב "זקוק לעצה - איך למנוע חיוב של ISP ?"

לא שיש לי נסיון בזה, אבל זה מה _שאני_ הייתי עושה:

כותב פקס, ומודיע (אפשר להוסיף פלצנות משפטית מסוג "מבלי לפגוע בזכויות" בראש הדף ) שעקב הפרת ההתחייבות שלהם כלפיך (אי אספקת שירות במועד שננקב), אתה רואה את ההסכם כמבוטל. את הפקס הזה אתה שולח עם אישור מסירה של הפקס (צריך פקס שמדפיס את המסמך המקורי + אישור על המסירה באותו דף...), ואם אפשר, גם לשלוח להם בדואר רשום את אותו הדבר. בנוסף, כדאי להודיע לחברת האשראי שלך שהם לא עמדו בהתחייבות, ושאתה מבקש מהם שלא יכבדו את בקשת התשלום שלהם (אם חברת האשראי תסכים או לא, זה אני כבר לא יודע).

המטרה של הפקס היא שתהיה לך הוכחה ביד שאתה הודעת והתרעת שאינך מעוניין.

הבעייה היא שאני לא יודע איך תוכיח בבית משפט שלא חיברו אותך... וכאן כבר קטונתי.

מסקנה לעתיד: לציין הכל בחוזה, ואם ההסכם הוא בשיחה טלפונית - להקליט אותה. חד וחלק. ככה זה אצלנו במדינה - "הלקוח תמיד צודק" קיים רק באגדות...

נ.ב. העברתי הודעתך לפורום "משפטים וצרכנות" - אין לה שום קשר לרשתות...

* אין בהודעה זו משום עצה משפטית, וזו בעייה שלך אם אתה מסתמך עליה. אם אתה רוצה עצה משפטית, פנה לעורך דין. אני לא עורך דין.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:42

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר