לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-02-2007, 20:24
  san100 san100 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.07
הודעות: 3
רמאות קניה

שלום לכם, לפני שבוע קניתי מחברת מחשבים מארז מדגם שכולל ספק כוח במבצע, כשפתחתיאת המארז בבית מצאתי שהספק פורק ואיננו, שלחתי להם אי-מיל והסברתי להם על הבעיה ובקשתי שיחזרו אלי או בדואר האלקטרוני או לטלפון הנייד, אבל הם לא התקשרו . התקשרתי אליהם למחרת, והנציג שלהם טען בתחילה שמארז זה בא בלי ספק, אמרתי לו שזה לא מה שמופיע באתר שלכם והוא כן כולל ספק,אמר שיבדוק את העניין ויחזור אלי, אתמול בערב דיברנו עוד פעם ואמר שזה נכון לגבי מארזים חדשים ולא לאילו שבמבצע וזה מצויין שם, נכנסתי לאתר שלהם למוצרים במבצע ונדהמי לראות שהם הוסיפו את המשפט "ללא ספק כוח" , אני בטוח שהם הוסיפו משפט זה אחרי שיחתנו הראשונה כי יש לי תדפיס למסך הקניה שלא מופיע בו המשפט הזה . אני לא יודע מה לעשות ולמי לפנות כי הם ביקשו ממני עמלת ביטול עיסקה וחיוב בדמי משלוח אם אני רוצה להחזיר אותו. אני מבקש שתעזרו לי ותגידו לי מה לעשות ואיך אוכל להוכיח שהם עידכינו את האתר שלהם אחרי הקניה.. תודה לכם
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:57

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר