04-01-2007, 23:38
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
אין לי מושג מה יעשה היבואן (טקדטה) בנושא הזה
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "א. בארה"ב אין בעיה לממש אחריות, כלומר ה 5 שנים מעידות"
לדעתי, גם לו אין מושג מה יעשה.
היתרון של טקדטה הוא שהם חברת בת של טקדטה העולמית - יתרון לגודל מצד אחד
מצד שני - הם שלוחה של טקדטה אירופה, כל שלא ידוע מה יקרה.
בכל אופן עד תום ה 3 שנים הראשונות, קשה לי להאמין שתצא הודעה מסודרת לגבי זה
מאחר והם בעצמם טרם גיבשו דעה.
לגבי בטחון היצרן במוצר
ההודעה על חמשת שנות האחריות יצאה לאחר ש SEAGATE (וגם MAXTOR)
סיימה רבעון קשה ברווח נקי שלילי.
הדבר נובע מהתחזקות מתמדת של WD ומכניסה לשוק של HITACHI ו SAMSUNG.
עם כל הכבוד לשתי הראשונות שהובילו את שוק הקשיחים, שתי האחרונות הן חברות פי כמה
וכמה גדולות, וההפסדים שלהן הם חלק ממדיניות החדירה.
עבור HITACHI להפסיד מיליון או 10 או 50 מיליון דולר בשביל לחדור לשוק האגרסיבי של הדיסקים,
זה כסף קטן. עבור SAMSUNG זה פחות מתקציב הקפה השנתי של העובדים אני חושב.
לגבי איכות, כמעט (ולא בערבון מוגבל) כל הדיסקים הם פחות או יותר באותה איכות.
למקסטור היתה שנה גרועה שהביאה אותה לראש רשימת החברות עם נתוני RMA גבוה
בארה"ב, ולא רק בדיסקים. משמע = יותר מדי פניות למימוש אחריות = משמע איכות בעייתית.
סיגייט ו WD והיטאצ'י וסמסונג (ומקסטור למעשה) מייצרות את אותו המוצר, כמעט באותה טכנולוגה
והאיכות זהה בכולם.
לכן אני תמיד ממליץ לבחור דיסק על פי מחיר ונוחות השירות, ולא אגדות של איכות.
סיגייט בצעה מהלך שיווקי נטו, אין לה בטחון במוצר שלא היה לה קודם.
רק שנתיים קודם קיצצו כל היצרנים את האחריות לשנה על מנת למכור יותר ולהחליף פחות,
וגם כניסת השחקן היפני והשחקן הקוריאני האחריות עלתה לחלק מהדגמים ל3 שנים.
נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 04-01-2007 בשעה 23:41.
|