04-11-2006, 12:42
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,932
|
|
ל- Balwer vbmenu_register("postmenu_1606250", true);
הייתי רוצה להגיד לך שתתבייש עד עמקי נשמתך, אך לפי צורת כתיבתך, נדמה לי שפשוט לא היית מתחבר לזה.
אינני יודע אם יצא לך להתנסות בהתמודדות מול הפלשתינים, הנורמליים והמחבלים שביניהם, במחסומים, בפעולות שונות שמטרתן פגיעה במערכי המחבלים השונים, אינני יודע מה גילך ואיזה נסיון חיים יש לך, אז אני אנסה לקמץ בביקורת ארסית או מתלהמת.
האדם ההוא, מחמוד סלאח, אותר, הוכשר ושולח למשימה בהכרה מלאה שלו ושל מפעיליו כי תכלית קיומו היא התחפשות לאזרח תמים על מנת לשטות בכוחות הביטחון הישראליים לצורך הגעה אל יעד עמוס באזרחים ישראליים כדי להתפוצץ בקרבם ולגרום למספר נפגעים רב ככל שניתן.
האיש לא מסומם, לא מהופנט ולא בטרנס.
מבחינתי, השתלשלות עניינים כזו מזכה אותו במלוא הנקודות בסעיף "האם אדם זה ראוי למות מיד אדם אחר".
ישנו ציטוט, אני לא זוכר של איזה הוגה דעות, שאומר "אינני מסכים עם דעתך, אך הייתי מוכן למות כדי שתוכל להשמיע אותה". אני מקווה שאני מדייק.
בכל אופן, אני לא מוכן למות על מזבח חופש הביטוי או חופש ההתאבדות כל כך מהר, ואם מישהו רוצה שאני או מישהו אחר ימות, עליו לשכנע אותי שזה הכרחי ברמות גבוהות ביותר,וגם אז יהיה לי קשה עם זה.
ולסיכום- תתבייש לך!
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
|