28-09-2006, 13:41
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
אם יורשה לי להוסיף
הבעייה העיקרית של הצילום נובעת מכך ששום דבר לא מתחבר עם כלום - ומה שכן מתחבר - נראה שזה קרה לו במקרה...
אני נוטה להסכים לגבי חוסר הדומיננטיות של סרט הצילום שבפינה הימנית - אולי שינוי זווית הצילום, או קרוב האובייקט אל העדשה - היה מעניק לו את העוצמה המתבקשת...
עירבובבית הצבעים אכן מוסיפה המון - אבל היא אינה מתקשרת כלל אל נושא הצילום (המצלמה) אלא סתם זרוקה לה בצד - היא אמנם נוגעת במגן השמש - אבל החיבור הזה אינו מניב כל משמעות (למה הם נוגעים זה בזה?) ונראה מקרי לחלוטין ואולי כטעות בהעמדה של החפצים.
אולי היה כדאי להניח את המצלמה על הרקע הצבעוני? אולי להניח את מגן השמש מעל הרקע? אולי לארגן איזו אינטראקציה בין האובייקטים - משהו שיראה על מחשבה ולא על צבירת עצמים מקרית?
נקודה טכנית - אילו היית מציב רפלקטור (דף נייר, נייר כסף או משהו יצירתי אחר) שיחזיר אור אל עבר המצלמה מן הכיוון השני - היית מצליח לקבל יותר פרטים מהצדדים המוצללים (חלקה הפנימי של העדשה והחלק המוצלל שמאחורי העדשה) - כדאי להקפיד על כך - אתה תמיד יכול להכניס פריטים לצל ולגרוע כך מחשיבותם (או ליצור תאורה דרמטית יותר) - זה לא אומר שצריך להעלים את הפרטים לחלוטין.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|