24-08-2006, 16:43
|
|
|
חבר מתאריך: 09.09.05
הודעות: 220
|
|
חווית קניה בזיגזג
הוזמנו מארז http://www.zigzag2000.co.il/catalog...roducts_id=3494
ספק כוח http://www.zigzag2000.co.il/catalog...roducts_id=3800
כרטיס מסך http://www.zigzag2000.co.il/catalog...roducts_id=4489
האפשרות היתה לאיסוף עצמי או למשלוח ע"י חברה, (40 ש"ח בגבולות 48 ו 150 ש"ח בגבולות 67)
בחרתי באיסוף עצמי, ההזמנה היתה מוכנה לאחר יומיים.
באתר לא צוין סוג אריזת כרטיס המסך, אך היה ניתן להבין מהתמונה שמדובר ב BOX, למעשה הכרטיס הגיע BULK והדבר תוקן באתר בעקבות פנייתי.
באתר לא היה מפרט של המארז אלא רק קישור לאתר היצרן, שם צוין שהמארז מגיע עם שני מאווררים 12 ס"מ של HEC, בפועל המארז סופק עם מאוורר אחד מאחור של חברת YATE LOON.
פנייה בדוא"ל לאתר נענתה כי היבואן מספק את המארז ללא מאווררים וכי הם מוסיפים את המאוור הנ"ל בחנות, ושהדבר מצויין בדף המוצר של אותו מארז עם ספק כוח, במקביל הם תקנו גם את דף המוצר למארז ללא ספק כוח. בפנייה נוספת בה התעקשתי לקבל את מאוורר נוסף השיבו לי כי אני טועה והאחריות לבדיקת המפרט היתה מוטלת עלי, ובכל זאת הם נענו לבקשתי ושולחים מאוורר נוסף (מתוצרת PRIME COOLER).
בסופו של דבר מדובר בשירות אדיב, מהיר ויעיל, חבל שאין אפשרות משלוח בדואר. (החנות נמצאת באור יהודה)
|