08-08-2006, 14:27
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
|
|
איך השתמשת ברפלקטורים? איזה רפלקטורים? איך העמדת אותם? באילו זויות? האם השתמשת בעוזר צלם שיחזיק לך אותם? האם השתמשת בחצובות? יש לך במקרה צילום של "הסט" עם (או בלי) המודלית מרחוק סתם בשביל להראות לנו איך עשית את זה?
אין כל צורך לצלם עם פלאשים בחוץ וגם לא רמזתי לכך. נהפוך הוא, מי שמכיר את צילומי האופנה שלי שאני עושה בחוץ, יודע עד כמה אני שונא פלאשים ואור שמש ישיר. ב 90% אני אעדיף לצלם בצל וזה הטיפ שאני אגב נותן לכולם פה.
אוקיי, אז אתה משתעשע בצילומים ורוצה תגובה של קטלוג.
טיפ בצילום אנשים - הכל משפיע. המבט של המודלית, עם כמה שזה נראה לך משחק של המודלית, זה לגמרי המשחק שלך. לך בתור צלם יש כוח אדיר על המודלית, לעצב אותה ולהעמיד אותה איך שאתה רוצה. היא לא עושה פרצופים שאתה לא רוצה שהיא תעשה. אם היא צוחקת ואתה צריך מבט רציני אתה צריך לעשות בעצמך מבט רציני (או אדיש) כלפיה ולגרום לה כאילו לעשות כמוך ולמחוק את החיוך מהפנים, כאילו שהעסק שלכם הוא מאוד רציני או עצוב. אם היא עצובה עם פנים אדישות ואתה צריך חיוך, זה תפקידך לשעשע אותה ולספר לה איזו בדיחה מטומטמת שתוציא חיוך, או לספר לה איזה סיפור מביך שקרה לך... תלוי בך ובה ומה שגורם לה לחייך (גם לעשות פרצופים מטומטמים כמו שעושים לתינוקות עובדים לעיתים).
התמונה שלך מורכבת לא רק מקומפוזיציה ותאורה. אתה מצלם אנשים ולא חפצים.
בצילום של מפל מים באמת לא צריך לדאוג לשום דבר מלבד תאורה וקומפוזיציה, אבל אנשים מביעים מימד נוסף לתמונה, והמבט משנה את כל התמונה כולה. שים לב, כפי שאמרתי, אתה לא מצלם בובה בסטודיו...
בנוגע לתנוחות, אולי הזויות שלך מקצינות את המוזריות שבתנוחות אבל בשום קטלוג בגדי-ים של 2006 שראיתי לאחרונה, לא ראיתי דברים כאלה. אתה מוזמן לקשר או לצרף את הרפרנס (מקור השראה או חיקוי) שלך. אגב, בהרבה מקרים גם אני מסתכל על קטלוג או מגזין ומקלל את הצלם. עורכי אופנה מבינים יותר באופנה מאשר בצילום, אבל כאן אנחנו מסתכלים יותר על צילום ופחות על אופנה.
יאללה, מחכה לסטים הבאים
|