לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 03-08-2006, 14:32
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי levikon שמתחילה ב "תגיד מה שתגיד על ה-JSF,"

או, אולי לצייד ולחמש כמו שצריך את עוצבות הקרקע שלוחמות קרבות עקשים בצפון.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 03-08-2006, 16:19
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
המחיר שנקבת בו כולל מחירי עלות פיתוח (R&D) ואינו מציין את מחיר היחידה הסופי
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי levikon שמתחילה ב "איפה אתה ראית מחירים של 150..."


Program acquisition unit cost has doubled, from $149 million in $345 million in 2005. Program acquisition unit cost includes funding for development, procurement, related military construction, and initial modernization divided by total production quantity. It does not include later stage modernization costs and certain support costs.

Average unit flyaway cost includes the costs associated with procuring one aircraft, including the airframe, engines, avionics, other mission equipment, and certain nonrecurring production costs. It does not include “sunk” costs for development and test and other costs to the whole system, including logistical support and construction. The average unit flyaway cost for the F/A-22 in 2003 was about $178 million, while the unit flyaway costs for future annual buys were projected before the budget decision to decrease to $127 million, $111 million, and $108 million in fiscal years 2007, 2008, and 2009 respectively.

מתוך http://www.globalsecurity.org/milit...t/f-22-cost.htm
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 03-08-2006, 16:33
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
נכון, אבל לא לכל מטוס
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי levikon שמתחילה ב "נו ו? כשאתה מוכר מוצר אתה לא"

מצמידים את זה רק למספר המטוסים הדרוש כדי להגיע לרווחים.
מתוך ויקיפדיה האנגלית:

In April 2006, the Government Accountability Office estimated the cost to $361 million per aircraft for the current lot of 183 aircraft.

ומאוד סביר להניח שישראל לא תקבל אף אחד מ 183 המטוסים הראשונים.
גם מתוך ויקיפדיה:

In April 2006 the cost for each F-22A is assessed by the Government Accountability Office to be $361 million per aircraft. This cost reflects the F-22A total program cost, divided by the number of jets the Air Force is programmed to buy. So far, the Air Force has invested as much as $28 billion in the Raptor's research, development and testing. That money, referred to as a "sunk cost," is already spent and is separate from money used for future decision-making, including procuring a copy of the jet.

By the time all 183 jets have been purchased, around $28 billion will have been spent on research and development, with an additional $34 billion spent on actually procuring the aircraft. This will result in a cost of about $339 million per aircraft. The current cost, or "fly away cost" for one additional F-22 stands at about $137 million. If the Air Force were to buy 100 more F-22s today, each plane would be less than $117M and would continue to drop with additional aircraft purchases

בנוסף, כל זה נכון לגבי חיל האוויר האמריקאי. אני לא חושב שזה עובד אותו הדבר עם לקוחות זרים (ובטח שלא עם ישראל, שרוכשת באמצעות כספי הסיוע ועסקאות חליפין).
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook


נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 03-08-2006 בשעה 16:36.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 04-08-2006, 03:19
  DenisTs DenisTs אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 756
שלח הודעה דרך ICQ אל DenisTs
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי iceberg2 שמתחילה ב "לא צריך את המטוס הזה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי iceberg2
לפחות לא עכשיו! אז נכון שזה בטוס בעל עליונות אוירית, אבל בינינו אני לא רואה שאין לנו את העליונות.... אנו זקוקים למטוס סמסגרת התקציב שלנו ומטוס בעל יכול אוירית/קרקעית כאחד ולא רק עליונות אוירית (למרות שF22 יכול לשאת נשק תקיפה קרקעית)...
אז אם ישראל רצתה לרכוש את הJFS שתעשה זאת למרות שעדיף לפי דעתי הF-18..!


ממ כן.. לא היתי שם אותך בועדה שתחליט על המטוס הבא של ישראל...


אני לא יודע אם שחכתם או לא אבל לאחרונה ישראל רכשה מטוס תקיפה ששמו בארץ "סופה" F16I. הוא אמור לספק את עבודה עוד לפחות 30 שנה.
כמו כן לחיל האוויר יש דגמים לא הכי ישנים של מטוסי הF16C\D שעושים את רוב העבודה הא"ק בימים האלה, ויעשה את העבודה עוד מספר שנים גדול.
כמו כן לישראל רכשה לא מזמן את מסוק הקרב AH-64D שרוב עבודתו היא א"ק.(כן אני יודע.. לא באותו סדר גודל שמטוס יכול לעשות אבל עדיין המסוק הזה עושה הרבה עבודת א"ק).
עכשיו...
הזכרתי פה 4 כלי טיס הכי חדשים בחיל... אחד מהם מיועד לעליונות אוויר? לא אה?... אז מפה מגיע המסקנה שחיל האוויר כן צריך מטוס חדש לעליונות אווירית.
כל החכמים יקפצו ויגידו יש ת'רעם ובז המחודש... אז רעם הוא מטוס שרוב החימוש שלו הוא א"ק ולא א"א.
והבז הוא סה"כ חידוש למטוס מזדקו.

אתם אומרים בטח למה צריך עליונות אווירית פה? בישביל הMIG23 של סוריה או בישביל הF16A של מצריים?
אבל למה לא לחשוב קדימה? אולי איזה דפוק מגרמניה עם טורנדו או צרפתי עם מירז' 5 או אפילו מאירן עם המטוס החדש שלהם (לא זוכר ת'דגם, זה שדומה לF5) ירצה לתקוף אותנו?=\

אני מודה לזה שאני לא גאון ויכול להיות שטעיתי בכמה דברים שאמרתי אבל זאת דעתי.


וסתם שאלה. מה הקשר בין F22 לבין הלחימה בצפון?...
ואלה שרבים על המחיר.. אני חושב שהעיתון בדק את המחיר של המטוס לפני שהם רשמו את זה בעיתון.
ואני די בטוח שאם תיהיה לנו בעיה כספית האמריקאים יפתרו את זה בישבילנו.
_____________________________________


[IMG][/IMG]
http://www.flickr.com/photos/denistsimbaluk
כִּי תֵלֵךְ בְּמוֹ אֵשׁ לֹא תִכָּוֶה וְלֶהָבָה לֹא תִבְעַר בָּךְ

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 03-08-2006, 13:59
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי Fox450 שמתחילה ב "כותרת סנסציונית אופיינית"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fox450
לעתון המסויים הזה (ולמתחרהו). גם אם יחליטו לרכוש זה ייקח עוד שנים רבות וגם אז תג המחיר יגביל את כמות היחידות. אם מדינת ישראל יכלה להרשות לעצמה רק 25 רעמים, וגם אלה נרכשו עם מספר לא מספיק של חלפים, חשבו כמה רפטורים היא תוכל לרכוש.
בקיצור, החזירו את פחי הצבע והשבלונות למחסן.



תוך פחות מ 10 שנים אני מעריך כי ח"א יהיה חייב להחליף את מערך עליונות האוירית של הבזים (יגרדו את ה 40 שנה באויר - המון למטוס קרב)
עד אז כבר יהיו רעיונות מקוריים לתקציב וה22 יסיים את מחלות הילדות שלו ואפשר יהיה להדביק עליו את המגן, המגן של דוד
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 03-08-2006, 23:24
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "בעניין טילי הכתף המתקדמים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי לבני
בא נאמר שלפחות הדגמים המתקדמים יותר של ה"סטינגר" ושל המקבילים הרוסיים יודעים להתמודד עם כל מטוס גם אם הוא על קולי!
יש לחלק מהדגמים יכולת להתמודד מול אמצעי שיבוש והטעייה ובכל מקרה מהירות הטיל תהייה תמיד יותר גבוה ממהירות המטוס .

זה בתאוריה בעיקר..
בפרקטיקה מטוס על קולי בגובה נמוך או גבוה לא יכול להיות מטרה אמיתית לטילי כתף, גם המתקדמים.
בגבהי ביניים יש סיכוי פגיעה, אבל הם נמוכים, כל זאת בגלל חוסר החפיפה שבין המעטפת הקינמטית למעטפת קליטת הטיל, או בהסבר מופשט:
אם המטוס טס אל משגר טילי הכתף אז המעטפת הקינמטית היא גדולה (הטיל יכול להגיע אל המטרה) אבל מעטפת הקליטה קטנה (המנוע נמצא בחלק האחורי של המטוס וגוף המטוס "מסתיר" את חום המנוע לכן הטיל יראה את המטוס רק בטווח קרוב..)
אם המטוס מתרחק ממשגר הטילים במהירות על קולית, אז המעטפת הקינמית היא קטנה מאוד (אפשר לשגר רק ממש כשהמטוס עובר מעל המשגר+ מעט אחר כך..) אבל מעטפת הקליטה היא גדולה (המנוע מאחור..).
זהו.
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:06

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר