לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 02-06-2006, 20:37
  halevyelia halevyelia אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.06
הודעות: 10
מידע קצת סדר...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי מצוק שמתחילה ב "?"

יש כמה מקרים שבהם מפעילים מנוע על הקרקע..

א. התנעה ויציאה לטיסה, המנוע מגיע לסרק ואז מעלה קצת את הדחף כדי להגיע לקצה המסלול.
וכאשר הוא מגיע לקצה המסלול הוא מגיע ל 100 % סל"ד ולפעמים גם מבער (תלוי בעומס\אורך מסלול).

ב. הרצת מנוע, יש שלושה אופני הרצה:

1. הרצת מטוס בטייסת, בכל דת"ק יש וו עצירה שמקובע עם בטון לקרקע.
2. הרצת מטוס במתקן הרצת מטוסים (האש האוס), זה האנגר ענק עם חדר בקרה...
3. הרצת מנוע, ללא המטוס, במתקן הרצת מנועים - זה משהו אדיר באמת !

* הבלמים של המטוס חזקים אבל הם לא יחזיקו דחף קצת יותר חזק ממצב סרק של המנוע.
* מה שמניע את המנוע הראשי של האף 16 זה מנוע קטן ומגניב שנקרא jfs - jet feul starter/
זה מנוע בגודל אבטיח שמסתובב ב 60,000 סלד - משהו מדהים

אם למישהו יש עוד שאלות על אף 16 - מנועי סילון - בכיף....
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:04

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר