לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-03-2006, 22:57
  צ'וק צ'וק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 316
שאלה בקשר להצבת המחשב

קודם אפתח בתודה לכם, בעזרת ההמלצות כאן רכשתי את הרמקולים של ALTEC (ATP3) ואת המסך הדק של SAMSUNG 930B. (אמור להגיע מחרותיים)

לשאלתי,
כרגע המחשב שלי (הקופסא) יושבת לצידי ככה שיש לה שני פתחי אוורור אמיתיים..
מקדימה, ומצד שמאל. (אני לא יודע עם להחשב את האחורה כפתח אוויר אמיתי כי המחשב דיי מוצמץ לשולחן (כמה שאפשר עם החיבורים)
עכשיו מכיוון שהסאב של ה ALTEC גדול, ובכלל כדי ליצור עוד מקום, חשבתי להסיט את השולחן מעט שמאלה, ולשים את המחשב מהעבר שלו (השולחן עד היום היה מוצמד לקיר פחות או יותר)
והגעתי למסקנה שהמקום הזה סתם מיותר, ועדיף כבר לדחוף שם את המחשב.

עכשיו השאלה שלי היא בקשר לסגירת פתחי האוורור. האם זה ישפיע... מצד אחד, אין את השולחן שיסתיר את האחורה, אז המאוואר האחורי יעבוד כמו שצריך... אבל מה לגבי שני המאווררים שבצד המחשב ? (יש לי AMD3200+ ולוח אם מה g8nkxp או משהו כזה של GIGABYTE...)
האם זה שהם יהיו כמעט צמודים לשולחן יפגע בעבודתם ? יהרוס אותם?

אציין שכיום המחשב לא עובר את ה 29 מעלות גם בימי שרב.. ואני לא מתכוון לעשות לו שום OVERLOCKING...

האם אני סתם פרנואיד? או שאפשר בכיף להכניס אותו למקום טיפה יותר מצומצם ועדין לא לפגום בקירור שלו...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 21-03-2006, 21:22
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
מסך
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי צ'וק שמתחילה ב "..."

אסביר למה אני שואל - הזמנתי מסך (יקר מאוד) של Samsung מחנות מסוימת בצפון הארץ. שילמתי מראש ובמזומן.

חיכיתי וחיכיתי וכל הזמן נאמר לי "מחר, עוד יומיים, בקרוב" וכו'. בסופו של דבר, לאחר שביקשתי מועד מדויק שבו הם מתחייבים לספק את הסחורה, בעל החנות האשים אותי (ממש כך) על שבחרתי לקנות ממנו מסך שלא הוא מייבא ("חיון מחשבים" היה, לטענתו, היבואן). הטיעון מגוחך, כמו היחס של אנשי החנות לאחר הקנייה.

מסתבר שמשלוח שלם של אותו היבואן, לטענת החנות, נתקע במשך שבועות במכס ישראל. כשהסברתי לבעל החנות שיש בדעתי לשלוח מכתב תלונה ליבואן, ולהודיע לו שהוא 'איבד' מכירה בשל העובדה שהמשלוח התעכב זמן רב, צחק נציג המכירות. מסתבר שזה דבר ידוע אצלם, ושזה לא בדיוק מעניין אותם.

המלצתי - בדוק את מועד הגעתו של המסך (באותה חנות בצפון, אגב, "מוצר במלאי ביום חמישי" = "יהיה לי פה ביום רביעי הקרוב") ודאג למועד מוסכם של אספקה.

אני פועל במישור המשפטי כנגד אותה חנות, ומתכוון לערב את הממונה על הגנת הצרכן בסיפור של המסך שלי - הטעייה ביודעין. החנות, לאחר שידעה כי המשלוח כבר מתעכב במשך שבועות, המשיכה להבטיח בקשר לדברים שאינם בשליטתה (ושמסתבר שאינם מעניינים אותה במיוחד).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 21-03-2006, 21:54
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
מסך
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי צ'וק שמתחילה ב "תשמע תגובה יותר טובה תהיה לי..."

אכן, ה-960BF.

גם אני שמעתי את הסיפור לגבי ה"עוד יומיים". נקווה שלא תתבדה.

איימתי בתביעה, והחנות החזירה את הכסף (לאחר דין ודברים עם מנהלה/בעליה, שהיה גס-רוח וחצוף). נציג המכירות של החנות, אגב, המשיך וממשיך בהבטחותיו חסרות הכיסוי (מחר הם אמורים לשלוח לי זיכרון חלופי במקום הזוג הפגום שנמצא אצלי, שהחליף בתורו את הזוג השבור שהגיע - ביומיים האחרונים הוא לא עונה לפניותיי בכתב).

הודעתי להם כי אם לא יעמדו בהתחייבותם המפורשת, שבעצמה הגיעה לאחר שנאמר לי שהמוצר במלאי (אבל יגיע שישה ימים לאחר מכן), אתבע אותם. בשלב זה פניתי לעורך דין בבקשה שיכין כתב-תביעה. אני פועל במישורים נוספים בכדי לוודא כי בעל החנות / מנהלה יבין כי כינוי לקוח בשמות, זלזול בו וכו' הם מדיניות גרועה מאוד, מאוד-מאוד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 21-03-2006, 22:08
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
מסך
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי צ'וק שמתחילה ב "רגע, מתי כל זה היה כי לפי..."

זה היה מסוף ינואר, עד ללפני שבועיים (אז החזירו את הכסף).

אינני יודע אם השתנה משהו, או לא. אני יודע שלא סביר שאקנה מיבואן שמפיציו מלגלגים עליו, אינם חוששים לבטל לו הזמנות וכו'. הרושם שקיבלתי מאותה חנות בצפון הוא שהם לא ממש מתאמצים למכור מסכים, ושהם בכלל עושים טובה ללקוח (מכיוון שהם לא היבואן... כנראה שהם עובדים לשם שמיים, ולא מרוויחים כסף מפער המכירים).

האבסורד הוא שהם לא מתנצלים. כלומר, העובדה שהם נאלצו להחזיר את הכסף (לאחר ששכב אצלם יותר מחודש, בו הם לא עשו דבר וחצי דבר לזירוז המשלוח וההספקה), לא מתקשרת אצלם לכך שייתכן והלקוח אינו מרוצה, או יתרה מכך - ייתכן שלא נהגו בו כשורה.

אני מכין מכתב ל-Samsung העולמית. מעניין אותי מה דעתם בנושא. יצא לי לבקר במשרד כזה או אחר שלהם, במזרח הרחוק (אולי משום שעבדתי שם, לא זוכר כבר...), ואני מכיר את המנטליות שלהם, ואת היחס שלהם לזלזול ולאטימות. יצא לי לראות מה קורה כשהם כועסים (אולי כי עבדתי באיזה סטארט-אפ, שהיה קשור למשהו שהרגיז אותם), וזה לא נעים במיוחד.

אני מקווה שזה לא יגרום לאיזו בעיה למנהל / בעלי אותה חנות בצפון.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 22-03-2006, 00:55
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
זה בדיוק הקטע, לעולם לא יתנצלו, אין תרבות, קרתה תקלה,
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מסך"

הספק דפק ברז לחנות או כל סיפור אחר,תודו שקרתה תקלה לחנות ותביעו צער כנה ותפעלו
לתיקון התקלה תוך מתן אפשרות ללקוח לבחור לבטל ת העסקה.

אגב, בקניה דרך האינטרנט ניתן לבטל כל עיסקה תוך 14 יום (או 28, לא זוכר) ללא שום הסבר.

תודה לך שאתה נכנס בהם בראס בן אמו לטובת כולנו, בגדול ככל שהשוק והתחרות החופשית
תגדל תופעות כאלה יפחתו.

באופן כללי, בישראל להישתדל מאוד לקנות באופן הגנתי:

קרוב לבית,
לבוא לחנות לאסוף את המוצר, לשלם בזמן איסוף המוצר,
לוודא לפני הקניה שהמוצר במלאי,
לא לקנות מוצרים שאינם נפוצים בשוק,
לא לקנות מחברות מדרג שלישי ומטה או חלילה כלל לא מוכרות.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 22-03-2006, 11:21
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
נעה מחשבים
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "זה בדיוק הקטע, לעולם לא יתנצלו, אין תרבות, קרתה תקלה,"

לחנות (אם לא ציינתי) קוראים "נעה מחשבים".

דיברתי איתם היום. הזיכרונות "במלאי" (נכון ליום חמישי שעבר) עוד לא הגיעו. הם גם לא יודעים מתי יגיעו. אחרי ששאלתי מדוע הם ממשיכים לשקר במצח נחושה, ענה לי נציג המכירות כי יש לו זוג-סטיקים במלאי, אבל הם הוזמנו על-ידי לקוח אחר, כך שהוא לא שיקר.

לא להאמין. כדאי לקרוא שוב. הדרך הכי טובה של החנות לצאת מהברוך של כל השקרים, היא לטעון שבעצם, טכנית, לא שיקרו לי משום שפיזית החזיקו (אם להאמין לגרסתם) את המוצר. זה שהוא הוזמן למישהו אחר, לא אומר שצריך לומר לי את זה. עדיף לתת לי להאמין שהם ישלחו אליי את הזיכרונות היום.

האבסורד הוא שהם ירו לעצמם ברגל - את המסך לא סיפקו מכיוון שלטענת בעלי החנות / מנהלה, התקנון קובע כי אם המוצר לא במלאי, אין החברה אחראית. הם פשוט החזירו את הכסף, בלי התנצלות או הסבר. מה יגידו עכשיו, אחרי שטענו כי המוצר קיים במלאי ?

עוד טענה משעשת היתה שנציג המכירות הבין שאני מבקש לרכוש זוג נוסף של זיכרונות, מעבר לזה הפגום. כך, "תפתר" הבעיה. הוא הוסיף שהם ישקלו במקרה הזה לזכות אותי על הזוג המקורי, אבל הוא לא מתחייב.

גם פה כדאי לקרוא שוב: המוצר שמכרנו פגום -> קנה מאיתנו נוסף.

בסופו של דבר, החלטתי לתבוע אותם. גם את בעלי החנות / מנהלה וגם את נציג המכירות שלא-מקפיד-לדייק. הקלטתי את השיחה עימם (נותקה ברגע שהזכרתי כי אני מקליט אותה. מעניין מה יש להם להסתיר...), ואעלה אותה הערב להנאתכם.

הם לא מוכנים לדבר יותר בטלפון, "רק בכתב". הבעיה היא שהם לא ענו לשלושת המכתבים האחרונים ששלחתי. אני חושב שהם בעצם בצד שלי בסיפור, ומנסים לעזור לי להוכיח אשמה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 22-03-2006, 17:30
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
תביעה
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "על איזה בית משפט אתה בונה, תביעות קטנות?"

בבית המשפט לתביעות קטנות ניתן לתבוע עד 17,800 ש"ח, כך שמבחינת הסכום אין לי צורך בבית משפט השלום. משלמים אגרה (50 ש"ח או 1% מהתביעה - הנמוך מביניהם) ופרוטוקול (37 ש"ח), ולעניין (הצדדים אינם יכולים להיעזר בעורכי דין).

אני מעדיף, לעומת זאת, תביעה יותר רצינית. בעל החנות / מנהלה ניתק לי את הטלפון והוא ממשיך להתעלם מפניות כתובות. הוא אף אסר על עובדיו לשוחח עימי. אני מעוניין לראות כיצד האחווה הזו תחזיק מול עורך דין מיומן (כאמור, אחד מבני ביתי הוא עו"ד בכיר, כך שאני מניח שאוכל למצוא פרקליט זועם כלבבי).

קראתי קצת על "נעה מחשבים". מסתבר שיש להם מנהג כזה, להיות נחמדים ואדיבים עד התשלום. אח"כ היחס משתנה (אוכל להעיד על כך בעצמי).

מדהימה אותי העובדה שהם אינם מוטרדים כהוא זה מכל הסיפור. שלחתי להם קישורים להודעות שלי פה, והם מגחכים. נשאר לי רק לקוות שבבית המשפט הדברים ייראו בצורה שונה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:40

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר