18-02-2006, 23:18
|
|
|
חבר מתאריך: 26.06.05
הודעות: 2,627
|
|
הכרכוב (ב120 מתכלה) או התרמיל (ב105) חוזרים אחורה בדיוק באותה דרך שבוא הם נכנסו.
אני מכיר מקרוב רק את המג"ח7, אבל הבנתי שב6ב גל היה סל שאסף את התרמילים שנפלטו, ובמרכבה סימן 3 יש סל שהכרכובים שנפלטים נופלים ישר אליו.
במג"ח 7 התרמילים היו חוזרים ונופלים לריצפה והטען היה אוסף אותם ברגע שהיה יכול. אם התותח היה מלוכלך במיוחד (מה שלא אמור לקרות, אבל אתה יודע מה זה אמור) אז התרמיל היה נתקע "חצי בחוץ" לתותח ואז הטען צריך להשתמש במכשיר מוזר מברזל (ששכחתי את השמו, בטח מישהו פה זוכר) ש"נתפס" על החלק האחורי של התרמיל, נותן לו מכה ומעיף אותו החוצה.
וקרה לי מקרה כשעוד הייתי תותחן בו באחד המסלולים אחד התרמלים "נעלם", ואחרי שהשנהג אמר שקשה לו לסובב את ההגה, פתחנו את הריצפת צריח (דלת על הריצפה שפותחים אותה כדי להגיע למצברים ולמקומות אחרים שנמצאים מתחת לצריח) וגילינו את התרמיל מעוך לגמריי בין השטנגות היגוי.
|