לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-02-2006, 13:49
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
המלצה מקרה שהיה לי עם הראוטר והתמיכה שלא קיבלתי מבאג סטור

אני רושם את זה בעיקר כדי שאנשים יבינו ממה צריך להתרחק, אני אתחיל בזה שאין לי הרבה ניסיון ברשתות, אני סתם משתמש בייתי שמבין מעט.

יש לי קו ADSL עם מודם סמסונג וראוטר 3COM שקניתי מבאג סטור כפר סבא ב2004, אני מחובר למחשב נייח ולמחשב נייד בחיבור אלחוטי.
ביום חמישי בבוקר גיליתי שאין לי אינטרנט, הבחור בנטוויזן עשה את כל הבדיקות ואמר שלפי מה שהוא רואה יש לי בלאגן בקו טלפון, לדעתו זה או הראוטר או בזק, התקשרתי לבזק אמרו לי שאין שום בעיה בקו. חיברתי את המודם של סמסונג ישירות למחשב ללא ראוטר ובאמת האינטרנט התחיל לעבוד.
הסקתי שבגלל הברקים הלך הראוטר, ולכן החלטתי ללכת לבאג סטור בקניון ערים כפר סבא כדי לראות מה אפשר לעשות.

הגעתי לבאג סטור, אמרתי לו שהראוטר עובד אבל המחשב לא מצליח להתחבר לאינטרנט, המוכר שאל אותי מתי קניתי את המוצר, אמרתי לו שב2004 והוא מיד ענה שהאחריות פגה והוא לא יכול לעזור לי, שאלתי אותו מה כן אפשר לעשות והוא בלי לחשוב פעמיים אמר "תיקון יעלה לך יותר, אני ממליץ לך לקנות ראוטר חדש" והוא היה כל כך נדיב שהוא עזר לי למצוא את הראוטר הכי זול בחנות. החלטתי לא לקנות עדיין, הודתי לו בנדיבות וחזרתי הבייתה.

כשהגעתי הבייתה החלטתי לנסות שוב לחבר את הראוטר ולראות מה לא בסדר, נכנסתי לכתובת של הראוטר (שוב, אני לא מבין גדול ולא כל כך רצית לשחק סתם בהגדרות) ומה אני מגלה לתדהמתי - ברגע שנכנסתי לראוטר הופיע לי "אשף ההתחברות" שלו, דבר שאמור לקרות רק שמפעילים אותו בפעם הראשונה, מיד הבנתי שהבעיה הייתה שהראוטר התאתחל, הכנסתי את הנתונים מחדש ו- המחשב התחבר לאינטרנט.

אני לא כועס על נטוויז'ן, למרות שלפי דעתי האיש תמיכה יכול היה לעלות על זה שזאת התקלה הראוטר לא שלהם ולכן אני לא מצפה שהוא יפתור לי את הבעיה, אבל באג סטור איכזבו אותי לחלוטין, הם לא ניסו להביא לי תמיכה מינימלית, רק ניסיון עלוב להוציא עוד כסף בחנות. כמעט שילמתי 400 שקל בגלל שהמכשיר הקודם התאתחל. להבא אני אדע לקנות רק בחנויות שמציעות תמיכה ומוכנות לעזור. הקטע הכי מגוחך שאנחנו קונים ברשתות גדולות כי הם נחשבים יותר אמינים ולפעמים אנחנו מוכנים להשקיע עוד מעט שקלים כדי לקנות מחברה "אמינה".
אז זהו אני עם באג סיימתי, לא חוזר לשם לעולם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 11-02-2006, 17:44
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
עם כל הכבוד...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "מקרה שהיה לי עם הראוטר והתמיכה שלא קיבלתי מבאג סטור"

באג (וכל חנות אחרת) מתחייבים לתקינות המכשיר (בלבד) במהלך תקופת האחריות. הם לא אמורים לספק על המכשיר תמיכה טכנית אפילו בתקופת האחריות (אלא אם כן מצויין אחרת בתנאי הרכישה - סתם לדוגמא - אם תקנה כרטיס טלפוניה של חברת Digium, החברה מתחייבת לסייע לך בהתקנתו עד שתצליח - והם אכן עושים זאת).

אם החברה לא אמורה לספק תמיכה, אל לך להתלונן עליה - כל שכן אחרי סיום תקופת האחריות.

אני כן בא אל ספק האינטרנט שלך בטענות, שזה כן התפקיד שלו לבדוק, ברמת מינימום, לדעתי, ש:
1. המודם/נתב מחובר לקו הטלפון
2. שם המשתמש והסיסמא הוכנסו מחדש לפי המידע שרשום כעת במחשבי החברה, כדי לשלול בעיית סיסמא.

באג, בכל מקרה, לא אמורים להיות צד לתלונה שלך. ותאמין לי שסבלתי מבאג מספיק בחיים - אבל כאן ממש אין לך מקום להתלונן עליהם לדעתי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 11-02-2006, 18:14
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
או שהוא פשוט קיבל ממך את הרושם ש_אתה_ מבין והמוצר מקולקל...
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "הבעיה היא לא שהם לא מוכנים..."

מה שלא יהיה כל כך נדיר בהתחשב באיכות המוצרים כיום, שנובעת בגלל הצורך להוריד את המחיר למשהו שאנשים יקנו...

מצטער, אבל אם לא עשית את הבדיקה הטריוויאלית של לנסות להיכנס לממשק המודם, לפני שעושים כל דבר אחר...

באג היא בכל זאת חנות מחשבים - שמוכרת מגוון רב של מוצרים (אולי יותר מכל חנות אחרת בענף הזה) - ואין סיכוי שהמוכרים יבינו בכל הדברים האלה (כי אז הם היו עובדים בעבודה מכניסה יותר ממוכר בחנות, תאמין לי...).
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:35

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר