לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-01-2006, 20:39
  יוסי בכינור יוסי בכינור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.06.05
הודעות: 1,637
צילום 2 רפטורים ראשונים יצאו למשימה מבצעית

מועתק מרוטר.נט

עד כה, עסקו בבדיקות, תרגולים וחימוש של הרפטורים.
בימים אלה, הפכו הרפטורים למבצעיים.



בצילום, רפטור ממריא למשימה המבצעית הראשונה שלו:


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://rotter.net/User_files/forum/43d513cc11d03bce.jpg]


כמה דקות לפני כן, בדק סמל ראמון רוסאראמוס, בעזרת ציוד בדיקה
נייד, את מצב החימוש של המטוסים.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://rotter.net/User_files/forum/43d5142c1722cdab.jpg]


הרפטורים מתורגלים ומומחים ביניקת דלק מטנקרים מגביהי טוס


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://rotter.net/User_files/forum/43d514b21dc015ac.jpg]


ברפטור הראשון, הטייסים הם תום ברגסון וג'יימס האקר.
צולמו בעת ההכנות האחרונות להמראה.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://rotter.net/User_files/forum/43d5155426cc884b.jpg]


ורפטור על רקע העננים שם למטה
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://rotter.net/User_files/forum/43d5169038f14aea.jpg]
_____________________________________
לא נשכח ולא נסלח
אלי סיני - בדולח - בני עצמון - גדיד - גן אור - גני טל - דוגית - כפר דרום - כפר ים - כרם עצמונה - מורג - נוה דקלים - ניסנית - נצר חזני - נצרים - פאת שדה - קטיף - רפיח ים - שירת הים - שליו - תל קטיפא - גנים - כדים - שא נור - חומש
השתיקה היא הזעקה הגדולה ביותר.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 23-01-2006, 21:46
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,997
וסיבות נוספות...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי יוסי בכינור שמתחילה ב "ישראל לא קונה כי זה מאוד יקר ובגלל שאנחנו מעדיפים מטוסים רב משימתיים"

  • אין זה נבון לרכוש ורסיה ראשונה של "צעצוע" כזה (או של מערכת אחרת, כמו תוכנת מחשב, מכונית, מצלצמה וכיוב')
  • בסופו של דבר גם נקבל אותו ( אנחנו לא "קונים" אנחנו "מקבלים"... ) בדולר אשראי.
  • האם ארה"ב בכלל מוכנה למכור אותו לנו בשלב זה ? - אני בספק.
האם הוא אכן כבר "מבצעי" ? תלוי בפירוש המינוח הזה (וכפי שכתבתי באשכול אחר - משמעות המינוח אינה זהה בין זו שבארה"ב לבין זו שאנו רגילים לה בארץ). האמריקאים ישתמשו במינוח: Operational שהוא לא בדיוק זהה למשמעות "מבצעי" בארץ הצבי הלוחמת והנלחמת....

המטוס הזה עדיין עובר בדיקות הגם שהוא טס בפיטרולים פה ושם.

אגב - אין יותר טיסות סדירות של מטוסי יירוט אמריקאים מעל הערים שהוזכרו !!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 25-01-2006, 12:57
  ohadbx ohadbx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
להיפך!
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי רן אליהו שמתחילה ב "התייחסות לא נכונה"

תצורה של 2 מושבים הייתה נפוצה בעבר- טייס וקצין מכ"מ באף-14, טייס ומפעיל מערכות חימוש בסטרייק איגל, כנ"ל לגבי מטוס תקיפה כמו F-111, A-6, F-105 וכו'. מאפיינים דומים קיימים גם בצד המזרחי, אשר עד היום מתקשים לייצר מטוס בעל יכולת תקיפה סבירה עם מושב אחד (סדרת Su-30 הדו-מושבית, Su-34 ועוד רבים וטובים).
הסיבה לכך היא כמות המידע, אחראיות והפעולות הרבות שיש לבצע.
בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי מגמה- היכולות הטכנלוגיות של מטוס גדלו עד כדי כך שכעת טייס אחד+מערכות ממוחשבות יכול לעשות מה שפעם נדרשו 2 טייסים+מערכות ממוחשבות (ישנות יותר) לביצוע.
דוגמאות- F-16CJ (גרסא לתקיפת הגנות אוויריות-"ווילד וויזל"), שלמרות שכולל גם תפקיד תקיפה ול"א הוא בעל טייס אחד (קודמיו בתפקיד-F-100F, F-105, F-4G, ו A-6 היו דו-מושביים). האף-35 גם הוא מתוכנן להיות חד מושבי, וגם האף-22 כמו שהזכרת.
בעוד שלאף-15 ואף-16 קיימות גם גרסאות דו-מושביות (בחלקן לצורך הדרכה, אבל לא רק), באף-22 ואף-35 בכלל לא מתוכננות (באופן רציני, כיום) גרסאות כאלה.

נערך לאחרונה ע"י ohadbx בתאריך 25-01-2006 בשעה 13:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-01-2006, 14:53
  ohadbx ohadbx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
אני לא בטוח שכדאי/אפשר להיכנס לזה
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי רן אליהו שמתחילה ב "אז לאיזו מגמה אנחנו שייכים?"

משום שזה עוסק בתורת לחימה והפעלה של חיל האוויר- משהו שאנחנו לא מכירים מספיק כדאי להעיד עליו, ומי שמכיר לא צריך לדבר.

באופן כללי- מטוסים שהם רב-משימתיים באופן מלא גורמים לכך שלא תצטרך להחזיק גם מטוסי קרב (יירוט/עליונות אווירית), גם מטוסי תקיפה וגם מטוסי סיוע אווירי- ככה שהמתקבל הוא צמצום כ"א- אם לא צוותי אוויר (שהם יחסית אחוז קטן) אז צוותי קרקע ותמיכה, שמהווים את הכמות הגדולה יותר.
הקטנת עלויות של חלקי חילוף ומתקני תמיכה גם היא מתקבלת עקב אחידות הסד"כ.

לא הבנתי למה לדעתך הסתמכות על מטוסים דו-מושביים באה דווקא על חשבון צמצום כוח אדם (שוב- צוותי אוויר מהווים כמות קטנה הרבה יותר מצוותי קרקע\לוגיסטיקה\מנהלה).

נערך לאחרונה ע"י ohadbx בתאריך 25-01-2006 בשעה 14:55.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:53

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר