21-12-2005, 15:40
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
|
|
הדיעה לא משוחדת.
אני לא כאן כדי לייצג את הוט, אני באמת ובתמים מאמין ומסכים שכך יש לפעול.
זו הסיבה, אגב, שכשבזק (חברה מתחרה שלא משחדת אותי :-) ) נהגו בצורה דומה - הסכמתי עם הצעדים לחלוטין.
א. רשמתי במפורש שהדבר תקף בטל"כ. אף לא חברה אחת מחוייבת לנהוג כך.
ב. התקשר לשירות הלקוחות ותשאל אם קיימת או אם נהנת מהארכת מבצע. בכל מקרה שהוא, אף לא חברה אחת מחוייבת לנהוג כך.
ג. את הרווחים וההפסדים תשאיר לחברה. שאלת מבחינה חוקית ונענת מבחינה חוקית.
מסכים איתך שזה לא נעים. מחובתך כלקוח שלוקח צד בחוזה לעמוד בתשלומים הכתובים בחוזה והחברה, מאידך, מחוייבת לספק לך תשתית. אחרי החוזה, אתה רשאי להמשיך להיות לקוח או לעבור.
אל תעמיס על עצמך במחשבות אם זה הפסד לחברה או רווח, תשאיר את זה לחברה.
ד. כמו שאמרתי לך, אתה לא חייב להשאר. מיד לאחר תום החוזה - הבחירה היא בידך.
תיהיה בטוח שגניבה אין כאן, החוזה הושלם במלואו ולא נחתם חוזה חדש.
אם אתה מעונין להשאר - מצויין. אם לא, גם מצויין.
עיצה ידידותית, תעשה מה שטוב לך.
נ.ב
כאמור, דעתי בנושא כלל לא משוחדת.
על פניו, זה נראה שכן.
הנקודה היא שאני באמת מאמין בדרך הזו, זו הסיבה שאני כותב את זה כאן (ולא כדובר הוט), זו הסיבה שכשבזק נהגו כך - הסכמתי עם הצעדים, וזו הסיבה שמאז ומתמיד זו הייתה דעתי.
שי.
|