לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-10-2005, 22:29
  יוני13 יוני13 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.05
הודעות: 150
כמה שאלות בקשר לhit test.........

בניתי משחק שבו טיל מתחמק מדברים שעפים באוויר אז למי שמשחק יש 5 ניסיונות בהתחלה
ואני רוצה שאם הטיל פוגע במשהו אז זה מתחיל מהתחלה את המשחק רק עם 4 ניסיונות וכך הלאה....
אז לטיל קוראים kasam ולמה שגורם לפסילה קוראים bird.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ואם אני רוצה שהטיל יפגע במשהו וזה ייגרום לו להיות יותר מהיר איך אני עושה את זה?
לטיל קוראים kasam ולמה שייגרום לו להיות יותר מהיר קוראים gas.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ואני רוצה לעשות טיימר שייספור לאחור מ-דקה 1.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ואיך אני עושה שכל האייטמים האלו(gas ו bird) יופיעו באופן נגלל אבל רנדומלי?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תודה לעוזרים ולאלו שינסו לפתור לי חלק מהבעיות.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 14-10-2005, 17:34
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי יוני13 שמתחילה ב "קראתי את מה שאמרתי לי אז..."

עושים לינקייג' נגיד bird במקרה שלנו.
עכשיו קוראים ללינקייג' בהתחלה, ואז שם המוביקליפ החדש, ואז העומק.
כמובן שלפני זה אפשר לציין לאיפה לשכפל ומקרה שלנו _root.
קוד:
_root.attachMovie("linkage", "newname", depth)

עכשיו אני רציתי קאונטר אז עשיתי לשם החדש קאונטר על מנת שלא יכין את עצמו מחדש אלא יכין עוד אחד, אז השם יהיה כל פעם נגיד bird + i ו i כל הזמן ייגדל.
צריך גם למספר את העומק בכל מוביקליפ כי אין מצב ש 2 מוביקליפים נמצאים באותו העומק.
אז:

קוד:
i++ _root.attachMovie("bird", "bird" + i, i)
עכשיו אם אתה רוצה להכליל משתנה בתור כמה משתנים מחוברים שמתחברים לשם אחד, מוסיפים את הסוגריים האלה ומחברים אותם [] ולפניהן אין נקודה, אז נגיד במצב שלנו:
קוד:
_root["bird" + i]._x = _x
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:30

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר