23-05-2016, 09:59
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,948
|
|
אבל מה צריך כדי לענות על דרישה זו?
1. להחזיק מחשב משרדי שעליו יש את התוכנה. יכול להיות מחשב די פשוט (1600 שקל למשל)
2. להחזיק במיקום מרוחק פיזית דיסק קשיח שעליו יש שכפול של הדיסק הקשיח במחשב המקורי (מתוך הנחה הסבירה שהתוכנות החשובות לא מתעדכנות, או כשמגיע עידכון פעם בכמה שנים לשכפל שוב): 200 שקל.
3. אם רוצים ממש להגזים עם שכבת הגנה נוספת מלאה - לקנות ממש מחשב שולחני שני זהה לצורך זה, לשים בו את הכונן השני לאחר השכפול, לוודא שהכל עובד, ולשים במיקום מרוחק: 1600 שקל.
4. לגבות למחשב נוסף במשרד ולכונן רשת מרוחק גיבוי יומי+שבועי+שנתי, ולשמור בנוסף את הגיבוי השנתי (מה שמס הכנסה צריכים 7 שנים) במייל כל סוף שנה = בפועל חינם.
כל תוכנת ניהול חשבונות מאפשרת גיבוי, וגודל הקבצים הוא זניח, כך שאפשר לשמור את כל הקבצים החשובים משוכפלים 50 פעם (גיבוי שבועי מלא) וזה לא ידגדג את מגבלות השטח.
כל זה,
גם מכסה אותך מכל כיוון (שריפה, נזק למחשב, בלאי, גיבוי, שחזור מהיר)
וגם בעלות שלא מתקרבת לרכש ותחזוקת שרת לא נחוץ.
ממה שהבנתי,
אנחנו מדברים על משרד סטנדרטי - לא על חברה ביטחונית או בנק.
|