30-08-2024, 01:25
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.18
הודעות: 100
|
|
שים לב מה רשמתי בתגובה הראשונה ואפילו הדגשתי- התייחסתי לנתוני הV-22 הסדרתי (הגירסאות המבצעיות)-
כלומר החל מ2006.
תאונות שקרו בפיתוח וניסוי בשנות ה90 פחות רלוונטיות כי א. היה מדובר בקונספט תעופתי חדש ומאתגר שדרש מו"פ די חריג. ב.הכלי עבר לא מעט שינויים ושיפורים מאז.
הדף שהצגת כולל תקריות כמו "nose gear collapse"...... איך זה נספר כקלאס A רק אלוהים יודע...
או במקרה אחר מ2012 מדובר בנחיתת חירום- כשנכנסים לדיווח על התקרית מצוין "The tilt-rotor aircraft landed safely."
כלומר אין בתקרית דיווח על נפגעים או נזק משמעותי והיא בכל זאת מוצגת. זה לא קלאס A.
בניגוד למה שאתה אומר, רק לחלק יש אינדקציה ודאית לגריטה.
אין לי כרגע זמן לעבור על כל התקריות אבל ברור שמדובר בדף מגמתי וטבלה עם תקריות לא תואמות להגדרה של קלאס A.
נערך לאחרונה ע"י RyonI בתאריך 30-08-2024 בשעה 01:31.
|