20-03-2013, 22:01
|
|
|
חבר מתאריך: 05.10.12
הודעות: 1,061
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי benny.zhit
שמע, יכול להיות שאתה צודק, והם באמת לא אמורים לתת תמיכה לזה, אבל בתור לקוח לא ממש מעניין אותי מה הם אמורים לעשות ומה לא. אני יודע בוודאות שזה קשור איכשהו לרשת הסלולרית שבה אני נמצא, כי לפני שעברתי, עם כרטיס סים של סלקום ועם אותו מכשיר הכל עבד יופי, ועכשיו זה לא עובד\ והרשת מלאה באנשים שנמצאים באותו מצב. יתכן בהחלט שזו זכותם המלאה לא לתת תמיכה בנושאי GPSת אבל באותה מידה זו זכותם של הלקוחות לעבור לחברה אחרת בה ה-GPS עובד בלי בעיות.
|
איך אתה יודע בוודאות שזה קשור לרשת הסלולרית שבה אתה נמצא? מפני שזה הסטטוס קוו ברשתות הותיקות? זה לא אומר כלום. זכותם לא לתת תמיכה לשירותי צד ג' כמו ששימי ציין (כמו חברות תשתית לאינטרנט, שלא בהכרח נותנות שירות תמיכה בראוטרים שלא שלהם). וכמו שאמרת, זכותך לנתק קשר מהחברה. בגלל זה הנציגה גם אמרה לך "תעשה מה שאתה רואה לנכון".
עם זאת, אני מסכים איתך שהיחס שקיבלת היה לא אדיב והיה מקום להגיב אחרת.
לדעתי עדיף להם להפעיל בעצמם שירות תמיכה בתשלום, או לחלופין לשתף פעולה עם שירותי חוץ שיתנו תמיכה (בתשלום) מקצועית בתפעול מכשירים. אחרי הכל לא כל אחד צריך את השירותים האלה, ואין סיבה שאנשים כאלה יסבסדו תמיכה טכנית לאנשים שזקוקים לתמיכה מהסוג הזה.
כמשל לדברים שלך - בזמן הקצר שעבדתי בחברה סלולרית היו קשישים שחשבו שתפקיד החברה ללמד אותם לתפעל סמארטפון... לא שאני בא להשוות את הבעיה שלך לשלהם, אבל לכל לקוח יש ציפיות שונות מבחינת שירות ותמיכה טכנית, ויש שירותים שלא כדאי שיהיו בתוכנית הקולקטיבית מטעמי הוגנות כלפי הרבה לקוחות שלא משתמשים בשירותים אלה.
|