23-02-2012, 07:38
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
לא נעים
במענה לשאלה שבכותרת, אומר שמנגנון ההגנה הטוב ביותר שאני מכיר הוא PAYPAL, אבל
יש לי תחושה שאת זה כבר הבנת לבד.
לגבי הבעיה שלך, אני אשאל מספר שאלות, שאולי יתנו כיוון:
1. האם תשלום דמי המשלוח - מישראל לחברה - נעשה באשראי? האם התשלום כבר נפרע?
(כלומר - מועד החיוב באשראי כבר הגיע והחשבון חוייב)
2. האם התשלום בגין המוצר כבר נפרע?
3. האם למוצר יש נציגות כלשהי בישראל ?
4. האם ניסית לפנות לגורם אחר בחברה/באתר - ולא באמצעות שירות הלקוחות הישיר?
יתכן שישנו גורם ניהולי שאחראי על הרשת כולה ולא דווקא בגרמניה - שווה לבדוק.
5. האם יש לך אפשרות להתקשר אליהם?
אני מציע לכתוב מכתב מסודר ומנוסח כהלכה לחברה/לגורם ניהולי רשתי וכו', המגולל את פרטי המקרה, ולשלוח באמצעות הפקסימיליה למנכ"ל החברה. למכתב לצרף את כל האסמכתאות.
תכתבי כי השירות שקיבלת לא עונה לסטנדרטים בסיסיים של הגינות, ושלא יתכן שהחברה לא תעמוד אחר הבטחותיה.
עוד אפשרות יצירתית (קצת יריה באפלה) היא אולי לפנות לבית חב"ד במינכן ולשאול אותם מה אפשר לעשות. אולי הם יהיו יציעו לעזור לך. פרגני להם קצת על כך שאת יודעת שבית חב"ד תמיד עוזרים לכולם ולכן את מעיזה לפנות אליהם גם בנושא זה, ותשאלי אם יש לדעתם גוף כלשהו שניתן לפנות אליו בנושא.
http://www.chabadgermany.com/Default_cdo/lang/en
לפעמים הניסיונות "הלא שגרתיים" עובדים הכי טוב. הם יכולים לשוחח איתם בגרמנית ולהשיג מה שאת לא מסוגלת בתכתובת ענפה באנגלית.
הגשת תביעה בחו"ל אפשרית, אבל היא פרוצדורה יקרה ולא משתלמת.
אם תרצי פרטים, אתן לך אותם, אבל חבל על הזמן של שנינו.
אולי יש אפשרויות נוספות...צריכים לחשוב
בהצלחה
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|