13-06-2007, 11:20
|
|
|
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
|
|
התמוגגתי ולמדתי מתשובתך. נדמה לי שהמילה הכי חשובה בתשובתך להבנת ה'מיצוב' היא המילה בתחילת תשובתך: 'הבחירה' - כלומר, מהרגע שכבר קיים מוצר ההחלטה היכן ואיך למצב אותו אינה מיקרית ואין לה בהכרח תלות בעלויות הייצור.
עולה לי בראש המפגש בין 'פלא פון' לסלקום. איך בהתחלה היתה הראשונה ממוצבת לעשירונים עליונים וסלקום זכתה לכינוי 'סלכלום'. איך במשך השנים המיצוב של 'פלא פון' קיבל שינוי דרמתי יזום (באיחור רב) בעוד 'סלקום' עברה בידול ע"י שינוי במתוג ושינוי ב'מיצוב' כתוצאה מהצלחתה.
|