24-06-2006, 18:08
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.08.05
הודעות: 4,021
|
|
תגובה...
בד"כ המשאיות הסטנדרט האלה מגיעות עם 350 כ"ס,12 הילוכים וחצי הילוך כוח+הילוך אחורי.
המנוע הוא תוצרת קמינס (ארה"ב),חזק מאוד,צה"ל מה שבטוח לא ירכוש משאית עם מנוע כזה חלש,את המשאיות שמובילות בצה"ל הן בד"כ 620 כ"ס ומעלה למוביל.
הוולבו היא משאית די בעיתית מבחינת חשמל והילוכים (נטייה לבלאי של אחד מהחלקים החשובים במערכת ההילוכים).החצי הילוך כוח ממוקם בקדמת הידית בעוד שהמעבר בין נמוך לגבוה מתבצע באמצעות כפתור בצד ימין של ידית ההילוכים,יש נטייה לנהגים להתבלבל ולהעביר בין היי ולו במקום לתת הילוך כוח מה שגורם לבלאי מוגבר של מערכת ההילוכים.
המאן דווקא משאית חזקה ואמינה מבחינת מערכות חשמל והילוכים ואני לא מבין מדוע הוחלפה בוולבו שפחות אמינה אך עם מנועים חזקים יותר,והגה יותר ארוך (מבחינת סיבובים וכאלו).
המרצדס היא משאית אמינה בעלת יכולת נשיאה טובה,הגה ארוך,ושוב פעם 12 הילוכים (מעבר קליל בין הילוך גבוה לנמוך,קלאץ' מכה ימינה לידית ומעבר לגבוה) והנדסת אנוש יותר נוחה מוולבו.
_____________________________________
"בגבורה ובענוווה"
נערך לאחרונה ע"י agent_amos בתאריך 24-06-2006 בשעה 18:11.
|